Moderator: Redaktörer
DS skrev:Vad landar känsligheten på?
paa skrev:Nu är första fanerad och oljad en gång:
Samtidigt har bänkskivorna till köket plötsligt dykt upp, några månader efter beställning, så nu växlar prio igen.
phon skrev:... flera microsekunder ......
Återanvända lådor.Kraniet skrev:vad låga dom blev. nån speciell anledning?
Helst skule han kanske velat lägga på en lite hylla...petersteindl skrev:phon skrev:... flera microsekunder ......
I tid räknat eller i del av grader och minuter?![]()
MagnusÖstberg skrev:Helst skule han kanske velat lägga på en lite hylla...
celef skrev:sköna bongotrummor och lirare där! avfasningen mot toppen, vad gör den för nytta?
paa skrev:celef skrev:sköna bongotrummor och lirare där! avfasningen mot toppen, vad gör den för nytta?
När jag byggde bakhögtalarna så körde jag Edge och kom fram till att högtalarelementet behövde komma nära övre kanten, så jag fasade den. Sedan fick dom här samma form, mest för att matcha, men jag tror inte det skadar heller.
Dom ska användas i vardagsrummet till den kombinerade musik- och hemmabioanläggningen. Där finns fyra sådana där bakhögtalare som på bilden ovan, och en gammal 100 l subwoofer med pushpullkopplade 15" element, som kanske ska bytas mot några nyare med två 12" eller fyra 10" subelement så småningom.shifts skrev:Trevligt! Det första paret jag ser på bild mig veterligen. Hur ska du använda
dem är det tänkt (ja, förutom det uppenbara att lyssna på dem). Ska de
fungera som högtalare i huvudanläggningen, i sommarstugan, i köket eller
tvättstugan tro?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster