Moderator: Redaktörer
soundbrigade skrev:Jag betraktar bygget som klart. Jag är mitt inne i en sorts storstädning där alla mina rörprylar liksom glider iväg och hyllan som tidigare varit belamrad med alla mina NOS-rör, transformatorer och "skit" tömts för att ge plats åt halvbyggda vrak. Bordet i ateljén har rensats på elektronik vilken tillsamamns med rörprylarna glidit in under en säng.
Humöret är väl på halvtopp, men livsgnistan släcktes i höstas tillsammans med hjärtats elektriska impulser. Det är väl reptilhjärnan som styr vad som ska bli klart eller ej, jag har ingen lust med någonting längre.
OM jag orkar löda dit de fyra fem sista kablarna inom rimlig tid lär kadavret åka med mig ner till HFi-forums DIY-träff senare i år. Och om ni hittar mig lär ni få se OM OddWattaren blev klar ...
soundbrigade skrev:Humöret är väl på halvtopp, men livsgnistan släcktes i höstas tillsammans med hjärtats elektriska impulser. Det är väl reptilhjärnan som styr vad som ska bli klart eller ej, jag har ingen lust med någonting längre.
soundbrigade skrev:Själva konstruktionen med strömgeneratorn till utgångsrören osv osv gör att det här steget arbetar rent i klass A. Vet inte riktigt hur.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster