Moderator: Redaktörer
OlA-68 skrev:japp 27 st/ sida och sedan 8 vifadiskanter sluten låda 2.35 hög utförd i elfanerad mdf samt stoppad med fårull
Nattlorden skrev:OlA-68 skrev:japp 27 st/ sida och sedan 8 vifadiskanter sluten låda 2.35 hög utförd i elfanerad mdf samt stoppad med fårull
Fanken vad jag är sugen på ett par också...
OBS... tänk på att jag bara har 238cm till taken ifall du inte blir nöjd.![]()
![]()
paa skrev:Har du hört såna, eller är det bara en dröm?
OlA-68 skrev:paa skrev:Hur kan du veta att just Tang Band kan spela änglalikt bra? Är dom elementen ovanligt bra, eller?
vet inte men nåt ska projektet heta... du kan ju titta på kurvorna
Naqref skrev:OlA-68 skrev:paa skrev:Hur kan du veta att just Tang Band kan spela änglalikt bra? Är dom elementen ovanligt bra, eller?
vet inte men nåt ska projektet heta... du kan ju titta på kurvorna
Kurvor? De är väl raka som motorvägar i Arizona?
OlA-68 skrev:nä det skall göras fötter...likt kråkfötter... två spröt fram ett bak... justerbara maskinfötter gängade i den
Nattlorden skrev:paa skrev:Har du hört såna, eller är det bara en dröm?
Alltså... jag har ju hört en tidigare version på Olas nuvarande och jag kan inte tänka mig annat än att dessa blir rejält mycket bättre än dem beroende på elementkvalitén.
Sen är det naturligtvis en dum tanke för min del att lägga ut så mycket pengar för ett fåtal inspelningar där en "larger than life" presentation skulle vara roligt att sätta på ibland - så det var nästan helt ett skämt.
Strauss skrev:Häftigt bygge, men varför namnet "Jacobs Stege"? Jag tänker bara på aids och sånt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster