Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:
hade det inte vart så mycket annat på G hade jag tatt en på en ggn
Mattiasa skrev:Svante: Tackar så mycket. Det ser ut som man kan gå ner i volym lite för att jämna ut kurvan?
Enligt killen som mätte trodde han att det berodde på att ett element inte var inspelat. Jag var dock lite skeptisk, men är för dålig på sådana här saker för att veta.
Mattiasa skrev:A*: Hemligheten är att man måste ha ngn som bor i USA som man skickar till först (typ släkting, kompis osv)
som sedan vidarebefordrar paketet till Sverige..... Det ser även ut som jag kommit över en enkel version av
parametrisk EQ med inbyggt delningsfilter för en femhundring. Kan vara värt att testa. Det är en sådan här:
http://www.behringer.com/PEQ2200/index.cfm?lang=ENG
Det lutar även åt Acoustic Realitys Digitala monoblock på 1000W. (ICE Power). Ett till varje Sub. Det skall väl räcka effektmässigt.....
dawen skrev:Man får visst bara ta in prylar till ett värde av 1500 eller något sådant, men tja...vem vet vems prylar det är och så?![]()
Vore det inte för att han skulle ta hem massa prylar åt någon studiekompis så skulle det säkert gå att ordna. Men som sagt, om någon månad så går det säkert att ordna en del prylar
dawen skrev:Varför ha en fnuttig ring när man kan ha två stora basar?
Mattiasa skrev:Hehe..... Kan man vara "Herre över kortslutningsringarna"????
Mattiasa skrev:Svante: har du testat Linkwitz transform? Verkar väldigt intressant....
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 37 gäster