Nefilim skrev:@Zapp! Jag kände mig tvungen att testa med att flytta mina två basar till 1/4 av rumslängden, och vilken förbättring!?![]()
Torrare, snabbare med färre resonanser. Tack! Alltså mycket bättre.
Så är det när man kör magnat.
Moderator: Redaktörer
boom skrev:Nefilim skrev:@Zapp! Jag kände mig tvungen att testa med att flytta mina två basar till 1/4 av rumslängden, och vilken förbättring!?![]()
Nefilim skrev:boom skrev:Nefilim skrev:@Zapp! Jag kände mig tvungen att testa med att flytta mina två basar till 1/4 av rumslängden, och vilken förbättring!?![]()
Även när det gäller andra basar tydligen.. Har du problem med Magnat??
Nefilim skrev:@Zapp! Jag kände mig tvungen att testa med att flytta mina två basar till 1/4 av rumslängden, och vilken förbättring!?![]()
zapanasta skrev:Vill ha stereogrejerna mittemellan högtalarna...
zapanasta skrev:...och inte efter nån sidovägg...
Balkongdörr/piltavla på ena sidoväggen och bokhylla/dörröppning på den andra..(Vill inte ta bort nåt av det uppräknade,ja balkongdörrn och dörröpnningen blir ju svårtBill50x skrev:zapanasta skrev:Vill ha stereogrejerna mittemellan högtalarna...
Varför?zapanasta skrev:...och inte efter nån sidovägg...
Varför inte?
Jag har min elektronik mellan högtalarna eftersom det i dagsläget inte finns något alternativ. Men normalt föredrar jag att ha elektroniken ur vägen, det är bara distraherande med alla lampor som lyser, lådor som dränerar mig mentalt när jag vill koncentrera mig på musiken.
/ B

Rullake skrev:Mycket bättre! kan du inte få plats med zachry steget bredvid videobandspelaren?
Falkis skrev:Jag tycker det var jättesnyggt, framför allt för att det är funktionellt, vem vill ligga på golvet och byta skiva, osv.?
Önskar jag hade plats/kunskap att bygga såna här typ av saker...
Fint, zapanasta!
boom skrev:Nefilim skrev:boom skrev:Nefilim skrev:@Zapp! Jag kände mig tvungen att testa med att flytta mina två basar till 1/4 av rumslängden, och vilken förbättring!?![]()
Även när det gäller andra basar tydligen.. Har du problem med Magnat??
Japp låter för bra om man kör fullrange.

adzer skrev:Så jag. Blev mycket trevligare med lite blommor också
Föresten borde du inte ha dämpningen bakom högtalarna?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster