Moderator: Redaktörer
bakerman22 skrev:Det är ett litet svagt brum/susande från mina fyra ja.
steveo1234 skrev:bakerman22 skrev:Det är ett litet svagt brum/susande från mina fyra ja.
Jag tycker att ep2500 låter som en dammsugare. Jag skulle inte kunna ha ett sånt stående en meter bakom ryggen omoddat i mitt lyssningsrum.
bakerman22 skrev:steveo1234 skrev:bakerman22 skrev:Det är ett litet svagt brum/susande från mina fyra ja.
Jag tycker att ep2500 låter som en dammsugare. Jag skulle inte kunna ha ett sånt stående en meter bakom ryggen omoddat i mitt lyssningsrum.
Mina fyra är moddade med Noctua som går med extra lågt varvtal.![]()
Då skulle du hört när fyra fläktar per steg gick igång igår när jag testade Crowns I-Tech igår !!!![]()
Då fick jag inte ens ljud i skiten...
Duckade för att jag trodde ett jetplan flög över huvet...
bakerman22 skrev:steveo1234 skrev:bakerman22 skrev:Det är ett litet svagt brum/susande från mina fyra ja.
Mina fyra är moddade med Noctua som går med extra lågt varvtal.![]()
Då skulle du hört när fyra fläktar per steg gick igång igår när jag testade Crowns I-Tech igår !!!![]()
Då fick jag inte ens ljud i skiten...
Duckade för att jag trodde ett jetplan flög över huvet...
bakerman22 skrev:Om man störs av ett svagt susande i fläskiga PA-steg, då kan man undra vad man ska med fläskiga PA-steg till, eftersom man inte lär spela speciellt starkt då...
Alexi skrev:Jag vill minnas att -3dB vid 3Hz gav -0,25dB vid 20Hz, men jag kan minnas fel och kan inte formeln för att räkna ut det.
Nattlorden skrev:bakerman22 skrev:Om man störs av ett svagt susande i fläskiga PA-steg, då kan man undra vad man ska med fläskiga PA-steg till, eftersom man inte lär spela speciellt starkt då...
Man kan välan vilja spela svagt ibland och starkt ibland.... utan att man skall behöva koppla in olika steg för vardera?
bakerman22 skrev:Hur svagt spelar man om man inte överröstar steg som kanske låter 30dB...?
Användare som besöker denna kategori: martinw och 16 gäster