Empa skrev:Jag hoppar på ändå och tar två lådor (ett par) med samma förutsättningar som Stranne (att någon snäll person kan hålla dem en stund).
Inga problem, glöm inte säga till Chopha bara vem som ska plockar upp dina.
Moderator: Redaktörer
Empa skrev:Jag hoppar på ändå och tar två lådor (ett par) med samma förutsättningar som Stranne (att någon snäll person kan hålla dem en stund).
Chopha skrev:Funderar på om man ska beställa väldigt enkla terminaler, sådana som man kan installera själv och som tillåter en välja vart de ska sitta för att bäst passa ens egna behov.
Exempelvis modell "ST-925GM"
http://www.europe-audio.com/Product.asp?Product_ID=2480
/Christopher
Chopha skrev:Any objections from the jury?
Chopha skrev:Kanon, då blir det bara hål för port och element som på LTS-ritningen
Vilken sorts glasfiberull är det som ska in i kabinetten och hur tjock ska den vara? Snickeriet måste få veta det och jag har svårt att hitta info om det.
/Christopher
data_foggen skrev:Ingen glasfiber/ull för min del.
2-ch skrev:data_foggen skrev:Ingen glasfiber/ull för min del.
Vi får nog inse att gruppköp inte lämnar lika stor frihet som om du själv gick till snickeriet. Inte samma pris heller för den delen

Chopha skrev:Anders_A: Noterat! Priser kommer att sjunka under 200kr/st
Lite lätt avrundat har lådorna det invändiga måttet (i millimeter): 200(h) x 122(d) x 120(b) om man bortser från att ena långsidan är längre än den andra.
Angående porten så har jag hittat avloppsrör på Clas Ohlson för 39kr/metern. Dock så står det inte om diametern som uppges (32mm) är det inre eller yttre måttet. Någon som har koll?
Användare som besöker denna kategori: LzM, tordnilsson och 17 gäster