bakerman22 skrev:Tyvärr råkade den och ett likadant element till följa med på en fest, och båda råkade brinna upp...![]()
Moderator: Redaktörer
bakerman22 skrev:Tyvärr råkade den och ett likadant element till följa med på en fest, och båda råkade brinna upp...![]()
-Palle- skrev:bakerman22 skrev:Tyvärr råkade den och ett likadant element till följa med på en fest, och båda råkade brinna upp...![]()
![]()
![]()
bakerman22 skrev:-Palle- skrev:bakerman22 skrev:Tyvärr råkade den och ett likadant element till följa med på en fest, och båda råkade brinna upp...![]()
![]()
![]()
Lägger du hälften...?
-Palle- skrev:bakerman22 skrev:-Palle- skrev:bakerman22 skrev:Tyvärr råkade den och ett likadant element till följa med på en fest, och båda råkade brinna upp...![]()
![]()
![]()
Lägger du hälften...?
Jag har inga problem att lägga min andel, känns surt att ha varit delaktig i att förgöra dina basar...
NiklasF skrev:Hmm har man bara hört halva storyn, var det mer än en som var på och skruvade på volumen denna mystiska kväll?
bakerman22 skrev:-Palle- skrev:bakerman22 skrev:-Palle- skrev:bakerman22 skrev:Tyvärr råkade den och ett likadant element till följa med på en fest, och båda råkade brinna upp...![]()
![]()
![]()
Lägger du hälften...?
Jag har inga problem att lägga min andel, känns surt att ha varit delaktig i att förgöra dina basar...
Okej. Jag skickar över mitt kontonummer så kan du sätta in en miljon.
MagnusÖstberg skrev:Jag har ett element som torde vara en utmärkt ersättare.
http://web.archive.org/web/20021124082847/www.stryke.com/SAL-SB12.html
Mitt element kommer dock från Lambda Acoustics, hämtade hem det själv när jag besökte fabriken.
Är det intressant, så hör av dig.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 51 gäster