Moderator: Redaktörer
RobNB skrev:Har sett lite olika Mupps och undrar vilka skillnader det är på dom.
Personligen så gillar jag dom som ser ut som a1 (utseendet så att säga).
denim44demon skrev:Har precis byggt ihop fyra MUPPS variant B och tänkte höra om någon har något bra upphängningstips.
misanplass skrev:Tjusiga. Det var snabbt jobbat!
MagnusÖstberg skrev:Med filter tänkte han snarare på tonkurvejustering i form av ett LCR-filter för elementet. Inte alla som använder det, men om man tycker de är lite på runt 4KHz finns det framtaget filterförslag.
Pontus91 skrev:Snygga!
Har lite små funderingar på att bygga aktiva MUPPS med bluetooth i så att man kan streama direkt från telefon/surfplatta... Ser inte direkt någon nytta i det i och med att jag bara har ett rum att spela i och där står även stor-stereonMen det vore en kul grej.
Aerob skrev:Vilken av alla lådtyper har du?
Stranne skrev:Variant B är mest akut dock eftersom de andra befinner sig i Sthlm och jag på Smögen.
misanplass skrev:Stranne skrev:Variant B är mest akut dock eftersom de andra befinner sig i Sthlm och jag på Smögen.
Dom hade jag glömt av...
Stranne skrev:Aerob skrev:Vilken av alla lådtyper har du?
Jag har variant B (jag vet att de eg inte har nåt gemensamt med Mupps förutom elementet), men även originallådorna. Variant B är mest akut dock eftersom de andra befinner sig i Sthlm och jag på Smögen.
Aerob skrev:Stranne skrev:Aerob skrev:Vilken av alla lådtyper har du?
Jag har variant B (jag vet att de eg inte har nåt gemensamt med Mupps förutom elementet), men även originallådorna. Variant B är mest akut dock eftersom de andra befinner sig i Sthlm och jag på Smögen.
Vilken volym har "Variant B"? Sluten?
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 865#301865
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 223 gäster