Men den ska ju inte heller spela några 10Hz
Men jo jag vill bara åter igen meddela att detta är hur jag tänker, jag vet ju vad JAG hade eftersträvat om jag ska sätta igång med ett större projekt, och 120dB vid 10Hz hade varit för lite för mig då.
Så jag ville bara flagga för att det låter som att det skulle vara mer kapacitet än vad det i själva verket sedan ÄR när allt lirar

det räcker för att få en infraupplevelse som är mysig men kanske inte för att få "det där" som i alla fall JAG tänker på om det ska vara vitts med att göra den arbets insatts som en fast installation kräver.
Då vill man ju kunna kräma på med Infra tills att middagen kommer upp
Jag är dock inte säker på att det är vad TS eftersträvar, men står samtidigt fast vid att 120dB nere vid 10Hz inte är så mycket i praktiken om du vill boosta området under 15-20Hz för att få en kurva som är stigande mot lägre frekvenser.
Om du vill ha 10dB boost vid 10Hz så har du ju då kanske "bara" 110dB att spela vid 20-25Hz innan basarna bottnar vid ett svep med sjunkande frekvens och bibehållen amplitud.
Så därav anser jag det vara på gränsen, 6dB till hade varit trevligt
Men "behöver man det" ?
Kan ju bara TS svara på, efter att ha undersökt !
Bättre att undersöka noga vad man ska ha innan man säljer av prylar och köper något med risk att bli besviken.
tänk att lägga ner tid och pengar på att bygga en installation och sedan inse att det inte räcker och massor är gjort i onödan osv...

Det är ju inte lika enkelt som med moduler att "testa och behöver du fler så köp fler"... här handlar det ju om en större arbetsinsats dessutom och snapassning efter antalet.