DVD-ai skrev:Perfecor:
Aja, jag tror att du bara är envis och vägrar att ens fundera på att ändra på gamla föreställningar.
Så det är ju fakta att det faktiskt ÄR så, min erfarenhet om dig säger mig detta och jag tror på det, därmed så ÄR du nu det.
Dessuom så är det nog så att massor av folk håller med mig och tycker att jag har helt rätt när jag skriver såhär, så det betyder ju också att du alltså faktiskt ÄR det.
Om du vill hävda motsatsen genom att förklara varför du inte är det så är du bara elak, inskrängt och kastar skit på mig... Du kan inte avfärda det jag skriver utan att först gå till en psykolog och spendera pengar på att få bevis på papper.
Jag kräver och att går till en psykolog och får bevis på papper innan jag godtar att du inte bara vägrar att ändra på gamla uppfattningar.
Och tills dess att du gör detta, bevisar för mig !
Så tänker jag skriva överallt att du bara är enkelspårig, envis och vägrar att ändra uppfattning till varja pris.
Detta är tills dess att du bevisat motsatsen, en objektiv sanning och fakta (att du bara är envis och vägrar att ens fundera på att ändra på gammla uppfattningar.)
Detta har jag fakta på, eftersom jag har erfarenhet av att du är sådan och flera med mig har också det, så eftersom det är samma sak som fakta så är det nu så.
Tråkigt för dog att om du inte håller med... Du kan ju spendera pengar på att gå till en psykolog och bevisa på MINA villkor !
Ser du hur fel det blir om man tillämpar ditt eget sätt att skriva, men i ett annat sammanhang... ?!
Det går ju inte att skriva som du gör, eller har jag helt rätt nu i det jag skrivit ?
Är det nu alltså fakta att du är envis och vägrar att ta in något som kan ändra på dina uppfattningar bara av ren princip?
Såhär som jag har skrivit i mitt inlägg håller du på, men bara i ett annat ämne...
Jag valde att placera dig i ämnet och skriva som du gör, för att du förhoppningsvis ska se hur fel det blir.
Detta gör jag enbart för att du förhoppningsvis ska förstå hur konstigt det blir när du skriver som du gör :/