Vem kan lacka ett par högtalare åt mig?

Hemmapulare debatterar lämpligen i detta forum.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Svante
Audiot!

Inläggav Svante » 2005-09-23 18:24

Hehe, men du kan väl tala om var du bor då, jag menar gatunamn... :wink:
Så länge har jag längat efter att loudness war skulle vara över. Nu börjar jag tro att vi faktiskt är där. Kruxet är att vi förlorade.

pingvinlakrits

Inläggav pingvinlakrits » 2005-09-23 19:42

Hej Baltazar!

Jepp, gjorde en sista-sekunden-ändring. Hade kollat prov på det antracitgrå men det skulle inte funka hemma hos mig, tror dock fortfarande att det kan bli grymt läckert! Dessutom vart jag positivt överraskad av hur snygga och udda de små blev. Så det kändes bra att köra pi60 i samma kulör.

Svante:
Nähäpp! Inga fler ledtrådar...
Fast ärligt talat tror jag det har mest med hur man frågar. Jag är ju så extremt trevlig av naturen, så jag kunde ju snacka in mig lite lagom. :roll: Till slut tyckte de så synd om mig att de tänkte "jamen, den killen ska vi hjälpa! Han fixar ju inte det här själv..." :wink: De var ju inte så sugna på att lacka högtalarlådor egentligen så nästa som frågar (och frågar på fel sätt) kanske de nobbar. Jag vill ju inte vara skuld till att de blir nerringda av hifinördar och förbannar den dag jag klev in på bygget så jag kommer inte att posta företagets namn på forumet.
:lol:

Det gäller ju att få den man ber om en udda tjänst att inte se det som något jobbigt. Jag frågade snällt, gav dem den tid de behövde och kom med en liten skvalpande muta som tack efter det lilla paret vart klart, vilket han var värd!
Inaktiv

Föregående

Återgå till DIY-forum