Moderator: Redaktörer
planetaryice skrev:Är det någon här som har byggt dessa högtalarkablar? Skulle vara kul med lite lyssningsintryck.
Naqref™ skrev:planetaryice skrev:Är det någon här som har byggt dessa högtalarkablar? Skulle vara kul med lite lyssningsintryck.
Jag har byggt ett antal men jag misstänker att jag på flera grunder diskvalificeras som seriös debattör om deras ljudpåverkan.
lazyworm skrev:Jag har byggt dom och jag gillar dom som tusan, men jag vill inte blidtesta dom eftersom det e en hel del jobb att bygga dom och jag intalar mig själv att det var värt jobbet
woland skrev:Var köper man kabelstrumpor. Jag menar inte krympslang, utan flätade strumpr t ex, svarta.
Mvh
Morello skrev:woland skrev:Var köper man kabelstrumpor. Jag menar inte krympslang, utan flätade strumpr t ex, svarta.
Mvh
Tex. www.Elfa.se
Vore ju fräckt om de liknade ett par äkta Jarmo Design
UrSv skrev:Dessutom har Kjell & Co EKK i rullar för bra pengar. Och som alla vet har de öppnat i JKPG!
dadygee skrev:UrSv skrev:Dessutom har Kjell & Co EKK i rullar för bra pengar. Och som alla vet har de öppnat i JKPG!
och jag tror att kjell tom har motstånd och sånt...
Vad tror ni om att man byter 2st 0,15uF mot 2st 0,05uF respektive 2st 0.10uF?? Rent matematiskt så blir det samma men.. Åsikter?
UrSv skrev:dadygee skrev:UrSv skrev:Dessutom har Kjell & Co EKK i rullar för bra pengar. Och som alla vet har de öppnat i JKPG!
och jag tror att kjell tom har motstånd och sånt...
Vad tror ni om att man byter 2st 0,15uF mot 2st 0,05uF respektive 2st 0.10uF?? Rent matematiskt så blir det samma men.. Åsikter?
0.05uF parallellt med 0.1uF ersätter med glädje en styck 0.15 uF. IMHO.
Kribban skrev:Morello skrev:woland skrev:Var köper man kabelstrumpor. Jag menar inte krympslang, utan flätade strumpr t ex, svarta.
Mvh
Tex. www.Elfa.se
Är det dessa kabelstrumpor alla pratar om??
Artikel.nr 55-057-06 hos ELFA
MVH Kribban
Kribban skrev:Kribban skrev:Morello skrev:woland skrev:Var köper man kabelstrumpor. Jag menar inte krympslang, utan flätade strumpr t ex, svarta.
Mvh
Tex. www.Elfa.se
Är det dessa kabelstrumpor alla pratar om??
Artikel.nr 55-057-06 hos ELFA
MVH Kribban
Finns det någon som kan svara på detta??
MVH Kribban
Morello skrev:Varför inte använda ett motstånd och en kondensator?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 87 gäster