Moderator: Redaktörer
Karvid skrev:Morello skrev:Senaste nytt är att 8545:orna i mina högtalare ersatts av Ino Audio B67Ett nytt filter konstruerades och högtalarna låter med de nya elementen en smula renare och spelar med en mer väldefinierad ljudbild än förut.
Bas- och diskantelement är som förut.
Väntar med spänning på info (data/ intryck) från arbetet med byte till B67:or ..
Haakan_W skrev:börjar bli dags för ny diskant så Håkan kan bygga sig ett par mk4or
IngOehman skrev:Med W104 bleve de klart större... De är redan ganska djupa.![]()
Med sidomontering fungerar inte heller delningsfiltret, utan det skulle kräva rätt dramatiska konstruktionsändringar.![]()
![]()
....
Vh, iö
Bamsefar skrev:IngOehman skrev:Med W104 bleve de klart större... De är redan ganska djupa.![]()
Med sidomontering fungerar inte heller delningsfiltret, utan det skulle kräva rätt dramatiska konstruktionsändringar.![]()
![]()
....
Vh, iö
Glädjeförstörare
Jag skulle i allafall inte ha något imot ett par mk3or då...
Haakan_W skrev:Bamsefar skrev:IngOehman skrev:Med W104 bleve de klart större... De är redan ganska djupa.![]()
![]()
....
Vh, iö
Glädjeförstörare
Jag skulle i allafall inte ha något imot ett par mk3or då...
bygger ett par åt dig lackerade mot dina 208or
IngOehman skrev:Undrar fortfarande varför det inte finns något schema på nya versionen.![]()
Vh, iö
Kaffekoppen skrev:Vilket är klart mer estetiskt tilltalande!
IÖ:
Ersätts elementen i basmodulerna med?
Bamsefar skrev:Nej lack duger inte. Jag vill ha valnötsfront (tjock) med kevlarklädda högglanslackade sidor och fot i svart marmor....
Användare som besöker denna kategori: martinw och 16 gäster