Moderator: Redaktörer
smile skrev:Jag röstar för ett extra rör, det är en liten kostnad om man löser problemet.
radelius skrev:Jag kan inte hålla mig, sätt upp mig på listan för kort (både kraft, riia och linjesteg) och trafo
Morello skrev:DHL påstår att mönsterkorten skall dyka upp idag.
Fostex skrev:Fint! Ser att strömspegeln vid ena diffparen inte är ditlödd, är det i testsyfte, eller har du hittat något som inte fungerade som tänkt?
radelius skrev:Jag kan inte hålla mig, sätt upp mig på listan för kort (både kraft, riia och linjesteg) och trafo
Morello skrev:Nu börjar det se riktigt fint ut. THD+N vid 4 Vrms in och 1 kHz ligger strax över -100 dB (0,001%).
Läckströmmen i C119 och C108 var väl stor vilket fick till följd att diffsteget hamnade ur balans.
Morello skrev:Det börjar suga ordentligt i rörslutstegstarmen.
Morello skrev:Hann inte sammanställa mätningar igår. Bör påpekas att den extraordinärt låga distorsionen om cirka 0,001% avser 100 kohms last.
Ikväll blir det en helkväll med att bestycka kraftkortet. Det börjar suga ordentligt i rörslutstegstarmen.
JM skrev:Morello skrev:Hann inte sammanställa mätningar igår. Bör påpekas att den extraordinärt låga distorsionen om cirka 0,001% avser 100 kohms last.
Ikväll blir det en helkväll med att bestycka kraftkortet. Det börjar suga ordentligt i rörslutstegstarmen.
Med eller utan utgångstrafon?
JM
Erik_Johansson skrev:Morello skrev:Det börjar suga ordentligt i rörslutstegstarmen.
Det tror jag många här skulle vara sugna på att komplettera med.![]()
/Erik
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 20 gäster