Moderator: Redaktörer
HenrikS skrev:Kan man mäta på dom på något enkelt sätt? Annars så har jag väl tänkt att montera dom under helgen och kommande vecka.
viggen skrev:n3mmr det visade sig idag när jag skulle göra min inköpslista och räknade lite på komponenter jag har hemma att jag fått motstånd till 10 satser när det skulle vara 12. Det fattades således 12 st 1k och 6 st 20k motstånd. har dock ingen broska med dom så du kann väll skicka när du har tid. förstår att det lätt kan bli fel när man har så mycke att hålla reda på.
n3mmr skrev:viggen skrev:n3mmr det visade sig idag när jag skulle göra min inköpslista och räknade lite på komponenter jag har hemma att jag fått motstånd till 10 satser när det skulle vara 12. Det fattades således 12 st 1k och 6 st 20k motstånd. har dock ingen broska med dom så du kann väll skicka när du har tid. förstår att det lätt kan bli fel när man har så mycke att hålla reda på.
Jag skickar i morgon.
Piotr skrev:Ingen leverans än!
/Peter
n3mmr skrev:Piotr skrev:Ingen leverans än!
/Peter
Eventuellt har det kommit nu.
Om det är sant, så kan jag fixa det här senast till helgen
n3mmr skrev:n3mmr skrev:Piotr skrev:Ingen leverans än!
/Peter
Eventuellt har det kommit nu.
Om det är sant, så kan jag fixa det här senast till helgen
Jag har fått tillräckligt med prylar nu. I morgon, söndag, hinner jag packa o skicka de tre plus det jag missat
Har nån byggt än, så vi vet om det funkar?
viggen skrev:n3mmr det visade sig idag när jag skulle göra min inköpslista och räknade lite på komponenter jag har hemma att jag fått motstånd till 10 satser när det skulle vara 12. Det fattades således 12 st 1k och 6 st 20k motstånd. har dock ingen broska med dom så du kann väll skicka när du har tid. förstår att det lätt kan bli fel när man har så mycke att hålla reda på.
n3mmr skrev:Primpa, Master och Hassez kan nu vänta sig sina paket om ett par dar, max.
Rekommenderade brev
HenrikS skrev:Idag testade jag mina kortAlla fungerade!
Körde med en vridtrafo innan min nätdel och smygkörde alltihopa, med svaga säkringar. Imorrn börjar arbetet med montering på kylflänsar osv.
n3mmr skrev:viggen skrev:n3mmr det visade sig idag när jag skulle göra min inköpslista och räknade lite på komponenter jag har hemma att jag fått motstånd till 10 satser när det skulle vara 12. Det fattades således 12 st 1k och 6 st 20k motstånd. har dock ingen broska med dom så du kann väll skicka när du har tid. förstår att det lätt kan bli fel när man har så mycke att hålla reda på.
Kuverterat och lagt på låda...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster