Kul att de blir bra, dags för nya lyssningar snart då

Moderator: Redaktörer
chrisss skrev:petersteindl skrev:Det vore spännande att lyssna på vid tillfälle![]()
MvH
Peter
Hej Peter,
Du är självklart välkommen.
DVDai kommer på söndag om jag är färdig med ombyggnaden av filtret.
Komorok skrev:De är ganska lättflyttade, de små liven. Så han behöver inte oroa sig.
Komorok skrev:Jooo, det är ju det man behöver göra i så fall. Bara för att veta att filtret INTE råkar vara optimerat för en speciell plats.
Nattlorden skrev:Komorok skrev:Jooo, det är ju det man behöver göra i så fall. Bara för att veta att filtret INTE råkar vara optimerat för en speciell plats.
Om man inte tänker flytta på dem någonsin så borde väl optimeringen gå att ta längre än om man skall ha en generell lösning.
Det första som slog mig när jag tittade på den här kurvan var att, denna kurva nog var ställd efter musik, eftersom den är kompenserad efter hur diskanthöjningen ser ut på många skivor.chrisss skrev:
Alexi skrev:chrisss skrev:Det första som slog mig när jag tittade på den här kurvan var att, denna kurva nog var ställd efter musik, eftersom den är kompenserad efter hur diskanthöjningen ser ut på många skivor.
Alexi skrev:Har du mätt skivorna du använder som referens i Masvis?
Nattlorden skrev:Lät värre i texten än vad grafen såg ut. Lokala avvikelser på 3dB i rummet mellan kanaler på det där viset är mig veterligen inget ovanligt alls.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 239 gäster