Moderator: Redaktörer
adzer skrev:Jag hade problem med islagsmutter förra gången. Fick blåsljud runt skruvarna och fick fylla hela muttrarna med lim för att få det bra.
Träskruv skall funka bättre enligt flera jag pratat med.
adzer skrev:Nej hade jag inte. Blåsljudet kom mellan muttern och bulten. Jag fick alltså fylla hela gängorna med lim för att slippa det.
Jag skapade också en tråd angående det och flertalet personer här hade vart med om samma fenomen.
aisopos skrev:Bra högtalarterminaler IMHO.
Det finns gott om ypperligt goda plastmaterial för alla slags bruk, så att med reptilhjärnan dissa något utan att veta mer än att det är av plast tycker jag inte är helt smart.
bakerman22 skrev:aisopos skrev:Bra högtalarterminaler IMHO.
Det finns gott om ypperligt goda plastmaterial för alla slags bruk, så att med reptilhjärnan dissa något utan att veta mer än att det är av plast tycker jag inte är helt smart.
För det första "dissade" jag ingenting eftersom jag är helsvensk.
För det andra så måste jag nog med min reptilhjärna komma fram till att metall förmodligen nästan alltid är mer hållbart än plast.
Jag föredrar minimalt med åverkan på kabinett och att absolut inget kan skramla.bakerman22 skrev:aisopos skrev:Bra högtalarterminaler IMHO.
För det första "dissade" jag ingenting eftersom jag är helsvensk.
För det andra så måste jag nog med min reptilhjärna komma fram till att metall förmodligen nästan alltid är mer hållbart än plast.
bakerman22 skrev:Jag hade klagat direkt. Skulle ALDRIG acceptera en sån differens om jag varit tydlig med att det skulle vara exakt.
Någon tiondel eller två får man väl ta, men inte ett par millimeter.
Skulle åtminstone kräva någon form av kompensation eller prisavdrag.
Dom tog väl fan betalt för att såga eller ?
Fjonkalicious skrev:Helst skall man ha snickarbyxor, var lite fetlagd eller grov i kroppshyddan, kanske lite mörk röst och vara väldigt bestämd. Så brukar man kunna få dom att åtgärda ev. missar.
adzer skrev:Ja man borde kanske vara lite hårdare, men jag är alldeles för snäll som person tyvärr.
NiklasF skrev:adzer skrev:Ja man borde kanske vara lite hårdare, men jag är alldeles för snäll som person tyvärr.
Eller lite dum och feg...
Gnälla på ett forum istället för att säga till dom som sågat galet, hur skall dom kunna bli bättre om dom inte ens får reda på att dom gjort fel
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster