Moderator: Redaktörer
MacBruce skrev:Har du kollat något av "guld-gallerrören", t.ex E88CC (knappt 400:- på Thomanns) ? Minns dem från "min tid" men fick då uppfattningen att de snarare var fördelaktiga i datorsammanhang pga livslängden, än att de skulle ha några ljudliga fördelar i hifi-sammanhang.
Rydberg skrev:Jäkla märkligt att bilderna från faktiskt ftp inte syns via windows men via iPhone/iPad. Någon administrator som har koll på varför?
Morello skrev:UPS verkar ha strulat till frakten igen. Finns det över huvud taget seriösa fraktbolag?)
BellsnWhistles skrev:Rydberg skrev:Jäkla märkligt att bilderna från faktiskt ftp inte syns via windows men via iPhone/iPad. Någon administrator som har koll på varför?
Jag har samma problem på Mac med Chromes webbläsare, med Safari funkar det. Tror det är en säkerhetsgrej, "Not secure" säger webbläsarna om bildurlarna till ftp:n.
Så det borde åtgärdas.
Morello skrev:UPS har uppdaterat - leverans på onsdag 22/12.
peterh skrev:Morello skrev:UPS har uppdaterat - leverans på onsdag 22/12.
De nämnde inte vilket år eller var de ämnar leverera ?
I göteborg gör de så att de kör förbi på motorvägen och kan redan då konstatera att ingen öppnar,
varpå de kör tillbaka godset.
Av någon anledning undviker jag produkter som levereras med UPS.
LeifB skrev:peterh skrev:Morello skrev:UPS har uppdaterat - leverans på onsdag 22/12.
De nämnde inte vilket år eller var de ämnar leverera ?
I göteborg gör de så att de kör förbi på motorvägen och kan redan då konstatera att ingen öppnar,
varpå de kör tillbaka godset.
Av någon anledning undviker jag produkter som levereras med UPS.
Jag med..
Morello skrev:Lite att städa upp, men här kommer en bild:
peterh skrev:Morello skrev:Lite att städa upp, men här kommer en bild:
Prydligt !
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 232 gäster