jonasp skrev:Jag är grymt besviken på att du målade dem!!
Trodde du föredrog ofärgat ljud!!!!!
Ahh haha, du e bra skön du

Moderator: Redaktörer
jonasp skrev:Jag är grymt besviken på att du målade dem!!
Trodde du föredrog ofärgat ljud!!!!!
adzer skrev:Såg ganska bra ut nu på morgonen så jag har höga förhoppningar på att de faktiskt kommer spela ikväll
Nattlorden skrev:adzer skrev:Såg ganska bra ut nu på morgonen så jag har höga förhoppningar på att de faktiskt kommer spela ikväll
Fram tills du kommer hem och det står en ny burk färg framför dörren ifrån någon vänlig forumkollega.
adzer skrev:
Bagarn: tror inte jag orkar grunda två gånger. Får vara noggrann bara och sen lägga mer täckfärg.
bakerman22 skrev:Det går tyvärr inte att ta bort missar med täckfärg.
ALLA missar som är kvar innan du börjar färdigstryka kommer vara kvar när du är klar.
adzer skrev:Det är förarbete med slipning och spackling som brister just nu. Hur många lager täcklack jag än lägger på så kan jag aldrig fixa det så det får liksom duga såhär.
adzer skrev:Såg ganska bra ut nu på morgonen så jag har höga förhoppningar på att de faktiskt kommer spela ikväll
Aerob skrev:Snyggt jobbat! Dags att byta toppar nu då?![]()
Är bananerna från Elfa? Ser ut att bygga ganska lite, just vad jag är på jakt efter...
Empa skrev:Ja det där var häftigt![]()
Det är nog bland det mest kapabla bas-systemet jag har hört, nu var det lite svårt att maxadå i6 sätter stopp, men ser fram emot när allt kalibrerat som det ska.
-Palle- skrev:Pröva den här låten om du vill se lite membranrörelser...![]()
http://open.spotify.com/track/1vriNGX7VD9Cx0Z2N2IglO
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster