Moderator: Redaktörer
Wictor skrev:Naqref skrev:Nej det kan man tyvärr inte göra längre.
Okey tråkigt, får leta vidare efter något kul att bygga.
Tips?
Pontus91 skrev:Wictor skrev:Naqref skrev:Nej det kan man tyvärr inte göra längre.
Tips?
Letar du hörlursförstärkare så är Cmoy perfekt, googla så hittar du tillräckligt med info
Wictor skrev:Pontus91 skrev:Wictor skrev:Naqref skrev:Nej det kan man tyvärr inte göra längre.
Tips?
Letar du hörlursförstärkare så är Cmoy perfekt, googla så hittar du tillräckligt med info
Tack, såg att man bara behövde ett exprimentkort mer eller mindre.
Edit
Man kan behöva detta kortet för att underlätta, men vart finns det i sverige? Hos elfa såg jag ej det..
http://www.radioshack.com/product/index ... Id=2102845
Wictor skrev:Pontus91 skrev:Wictor skrev:Naqref skrev:Nej det kan man tyvärr inte göra längre.
Tips?
Tack, såg att man bara behövde ett exprimentkort mer eller mindre.
Edit
Man kan behöva detta kortet för att underlätta, men vart finns det i sverige? Hos elfa såg jag ej det..
http://www.radioshack.com/product/index ... Id=2102845
IngOehman skrev:Vill bara försiktigt nämna att hembyggare förstås får göra som de vill, men om man vill sälja grunkor med någon av de förekommande versionerna av Öhman X-feed, så behöver man ett licensavtal med Ino Audio.
(som Naqref och Innotech har)
Ett sådant reglerar licensavgift, frontmärkning och ickespridnings-ö.k.
Vh, iö
Stef skrev:Men som sagt, bara planer än så länge...
//Stefan
Stef skrev:Jag har lite planer på att cadda upp en version av Naqrefs lurstärkare. Då blir det med alla (nästan) komponenter ytmonterade, tanken är också att det ska gå att köra SP/DIF eller USB rakt in från datorn också om jag kan få det att funka.
Men som sagt, bara planer än så länge...
//Stefan
nolimitsoya skrev:Stef skrev:Men som sagt, bara planer än så länge...
//Stefan
Medan du planerar; Något jag önskat mig länge är en hörlursförstärkare med crossfeed som också kan fungera som förförstärkare för ett par aktiva högtalare. Det skulle vara en perfekt burk att ha vid datorn.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster