Verkar bli ett skoj projekt.
Någon som vet om det kan bli bra, ljudmässigt alltså? Jitter och sånt...
/Rolle
Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Ljudbrigaden är väl fortfarande i Ryssland och brottas med myndigheterna.
According to my supplier, they will be arrived in 4/17/2007.
You can visit their website at http://www.es.co.th/Detail.asp?Prod=ABC ... %2DGHY%2DR
However, they told me me that LCDs would come earlier.
I'm so sorry. I will do my best.
Best regards,
Sakda
Of course, I got all LCDs and have tested almost all of them.
I hope I will finish them within this week. However, did you finish the list which show the names of buyers?
How would you like me to pack them?
soundbrigade skrev:Åh tack!
Jag är sur för jag missade Göteborgas-blasten och tvangs bistå hustrun i hennes herkuleana kamp mot trångsynta byråkrater och fisiga människor som satts att breda ut sina feta arschlen på fel stolar.
Vee-Eight skrev:Jag lovar att lira vevgrammofon för dig vid tillfälle.
soundbrigade skrev:Vee-Eight skrev:Jag lovar att lira vevgrammofon för dig vid tillfälle.
Arrrrrrgh!
Vee-Eight skrev:Trodde du gillade låga förstärkareffekter? Eller skall de dra en massa ström också?![]()
Vee-Eight skrev:ljudbregott:
Vi kan fixa våra mellanhavanden när jag hämtar grejjorna. Eller så får du tota ihop en rörkompressor till elbas för pengarna.
Rookie skrev:Hur fläskig trafo ska det behövas till kittet? Behövs annat än 12v? 5v eller? Funderar på att bygga med extern trafo, bara för coolhetsfaktorn...
soundbrigade skrev:Jag missade Proffes kit, men det blev så dumt för det stod ingen avsändare på banköverföringen (pga att det gjordes via telefon). Alltså beställer jag några mer kits. Detta innebär också en liten chans att vara med på en laddning till.
Men var snabba för jag kör igång MYCKET snart.
soundbrigade skrev:Rookie skrev:Hur fläskig trafo ska det behövas till kittet? Behövs annat än 12v? 5v eller? Funderar på att bygga med extern trafo, bara för coolhetsfaktorn...
Jag tror jag har sett att det krävs ganska biffig trafo: 12V och några Ampere - 5 eller 6. Ska se vad jag kan få fram.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 236 gäster