Moderator: Redaktörer
Allram skrev:Jag brukar köra med PL200. Luktfritt, vattenlösligt, vibrationsdämpande lim med flexibel fog som dessutom är sådär lagom kletigt så att det håller saker och ting på plats under härdningen och tätar små springor och hål på ett bra sätt.
Allram skrev:Jag brukar köra med PL200. Luktfritt, vattenlösligt, vibrationsdämpande lim med flexibel fog som dessutom är sådär lagom kletigt så att det håller saker och ting på plats under härdningen och tätar små springor och hål på ett bra sätt.

peetwa skrev:Super! Jag är riktigt nyfiken.
Allram skrev:Alltid roligt att packa upp nya element! Seas håller helt klart mycket hög byggkvalitet på sina basar. Smart med fräshålet!
Hur blir det med Mupparna, blir det halv-eller ofabrikat?
Somnabula skrev:Jag har funtat lite på något liknande, fast då med bredbandselementen som separata toppar. Hur ska du driva muppsen och basarna (är på jakt efter smidiga slutsteg, antar att minidsp:s egna 4x10W inte räcker så långt för basarna)?
nadifierad skrev:Ett 6 kanaligt Rotelsteg för 600 kr.
http://www.blocket.se/dalarna/Rotel_RB_ ... ?ca=22&w=3
Somnabula skrev:Ok najs, fasen att det är så få förstärkare som har den funktionen, kan ju inte kosta så mycket extra tycker man. Om man ska kombinera en inbyggd förstärkare med minidsp så kanske amp 9 på 41hz kan funka.
Allram skrev:Se där ja! Trevligt med framåtskridande!
Vad är det för hjul på mupparna? Något ormoljehokuspokus hoppas jag?
Allram skrev:Vågat av dig att ha elementen iskruvade under snickrandet. Hade jag haft det när jag bygger, hade jag satt minst tre verktyg + lim i konen inom en kvart...
kodapa skrev:
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster