För att det lättare att få en snyggare lösning med 16 spån med skruvad/limmad 13 gips ovanpå?Nattlorden skrev:På vilket sätt skulle du inte kunna bygga nya innerväggar i 25mm MDF? Förutom kostnaden då dvs...
Moderator: Redaktörer
För att det lättare att få en snyggare lösning med 16 spån med skruvad/limmad 13 gips ovanpå?Nattlorden skrev:På vilket sätt skulle du inte kunna bygga nya innerväggar i 25mm MDF? Förutom kostnaden då dvs...
MagnusÖstberg skrev:För att det lättare att få en snyggare lösning med 16 spån med skruvad/limmad 13 gips ovanpå?Nattlorden skrev:På vilket sätt skulle du inte kunna bygga nya innerväggar i 25mm MDF? Förutom kostnaden då dvs...
bakerman22 skrev:Allt går. Sen är det mycket som inte är speciellt praktiskt.
För att veta vad man kan göra för ingrepp i ett rum är det ju en fördel att stå inne i rummet för att se hur det ser ut.
Är rummet dessutom byggt för 2,5 år sedan känns det kanske inte jättekul att riva allting och göra om det.
Dessutom kanske inte tid finns.
Då är det betydligt smidigare att köpa fetare steg.
KarlXII skrev:Jag tror att det där med de 2000 Watten är nog en så kallad överdrift.
Kolla bara hur mycket värme som kommer ur en värmefläkt på 2KW.
MagnusÖstberg skrev:+1
...men jag förstår tveksamheten, det är ett helvete med lister och foder
//Renoveringsmannen
rickardp skrev:Mellan förstärkare och steg kör jag samson s-mixer den hade jag hemma den ger 2,3 volt ut vid fult och stegen på halv gain .
Jag hör ett hum ljud går det att dämpa med en balanserad signal in ?.
S-convertern går det att köra rca in och få ut balanserad .
Mini Dsp har men en balanserad kan den fungera så ?
brumel skrev:...men om man vill finlyssna till musik är så mycket brum i mina öron oacceptabelt.

bakerman22 skrev:Vet inte vad det är du gör tokigt...
Jag är TOTALT värdelös på datorer men klarar det ändå..

Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 46 gäster