Moderator: Redaktörer
rikkitikkitavi skrev:Ni får hia er snart, tänk på elpriset!
Morello skrev:Peterh skickade två ECC83 för utvärdering.
THD och SNR med JJ ECC83 respektive JJ ECC803S skiljer sig inte åt i just detta RIAA-steg.
Morello skrev:Peterh skickade två ECC83 för utvärdering.
THD och SNR med JJ ECC83 respektive JJ ECC803S skiljer sig inte åt i just detta RIAA-steg.
Morello skrev:Nu ska alla ha fått fakturor. Om någon inte fått faktura eller om något inte stämmer -säg till!
Efter sista betalningsdatum skickar jag en kreditfaktura och därmed har vederbörande missat tåget.
LarsF skrev:betalt idag, en fundering, kan det tänkas komma ett effektsteg så småningom?
Morello Skrev:
Nu ska alla ha fått fakturor. Om någon inte fått faktura eller om något inte stämmer -säg till!
Efter sista betalningsdatum skickar jag en kreditfaktura och därmed har vederbörande missat tåget.
Morello skrev:LarsF skrev:betalt idag, en fundering, kan det tänkas komma ett effektsteg så småningom?
Det skulle vara kul, men problemet är att det aldrig kommer att bli lika bra prestanda som försteget.
Dessutom blir rörslutsteg väldigt dyrt om det skall vara användbart.
Johan_Lindroos skrev:Tip top!
Morello skrev:
Nu ska alla ha fått fakturor. Om någon inte fått faktura eller om något inte stämmer -säg till!
Morello skrev:LarsF skrev:betalt idag, en fundering, kan det tänkas komma ett effektsteg så småningom?
Det skulle vara kul, men problemet är att det aldrig kommer att bli lika bra prestanda som försteget.
Dessutom blir rörslutsteg väldigt dyrt om det skall vara användbart.
Johan_Lindroos skrev:Johan_Lindroos skrev:Tip top!
Jag inväntar fakturan...
Johan_Lindroos skrev:Johan_Lindroos skrev:Tip top!
Jag inväntar fakturan...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 231 gäster