Morello skrev:Nu saknas bara två betalningar.
Kollektiv bestraffning med det inlägget? Jag gillart!

Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Nu saknas bara två betalningar.
jonasp skrev:Rörförsteget behöver ett lagom kryptiskt och tilltalande namn! Har konstruktören tänkt döpa steget?
jonasp skrev:Rörförsteget behöver ett lagom kryptiskt och tilltalande namn! Har konstruktören tänkt döpa steget?
Morello skrev:Jag har glömt att fakturera en av våra mest devota rörtillskyndare, men det ordnas ikväll.
radelius skrev:Och var kommer Chambrlin in i bilden?
Morello skrev:jonasp skrev:Rörförsteget behöver ett lagom kryptiskt och tilltalande namn! Har konstruktören tänkt döpa steget?
Nej, något dop skall inte bli aktuellt, men väl en namngivning.
Har inte tänkt så långt.
Zappa skrev:Morello skrev:jonasp skrev:Rörförsteget behöver ett lagom kryptiskt och tilltalande namn! Har konstruktören tänkt döpa steget?
Har inte tänkt så långt.
Förslag: Morello C2022
hifikg skrev:Zappa skrev:Morello skrev:
Har inte tänkt så långt.
Förslag: Morello C2022
C?
V2022 skulle jag förstå bättre, eller T2022, eller kanske R2022 enär Morello föredrar det svenska språket
Almen skrev:Vad blir faktiskt på tyska - warlich?
pLudio skrev:Är det så att gourmander faktiskt föredrar rör?
jonasp skrev:Almen skrev:Vad blir faktiskt på tyska - warlich?
Tatsächlich? Eller bara faktisch?
Vore fint om namnet på något sätt gör reklam för både konstruktören och faktiskt. Och nej, jag efterfrågade inte någon namngivning i kyrklig mening!
Almen skrev:jonasp skrev:Almen skrev:Vad blir faktiskt på tyska - warlich?
Vore fint om namnet på något sätt gör reklam för både konstruktören och faktiskt. Och nej, jag efterfrågade inte någon namngivning i kyrklig mening!
Tubes, Actually
Rydberg skrev:Almen skrev:jonasp skrev:
Tubes, Actually
Fast forumet heter "Faktiskt" oavsett språk, det är ju ett namn!
avr7000 skrev:Kommer man kunna ha två st slutsteg ( med rimlig ingångsimpedans) inkopplade samtidigt?
Jag skulle ev. villa gör dubbla utgångar och ha ett rörsteg och ett trissesteg inkopplat samtidigt. Bara köra ett åt gången men att slippa flytta sladdar eller ha en omkopplare för ändamålet.
Stefan
Morello skrev:10 kohm medför inga som helst konstigheter.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 242 gäster