Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Den är ju supersnygg!
Jag blir så upprymd när jag ser dina projekt. Du har ett sådant djävla driv. Kanske är dags att smittas lite av dig och sätta lite fart själv med sina byggen.
Hur som helst. Behöver du provlyssna på stort Ino-system så är du välkommen till Kungsängen.
joakimfors skrev:Komorok skrev:Den är ju supersnygg!
Jag blir så upprymd när jag ser dina projekt. Du har ett sådant djävla driv. Kanske är dags att smittas lite av dig och sätta lite fart själv med sina byggen.
Hur som helst. Behöver du provlyssna på stort Ino-system så är du välkommen till Kungsängen.
Du ska inte lura hem honom till dig. Blir mycket gråt och tandagnissel då när han tycker sig behöva bygga minst 10 lådor till.
Komorok skrev:Den är ju supersnygg!
boom skrev:Sen sprutar du lite mattsvart och sen slipar du mera svart färg avslöjar alla skavanker.
fiskbuljong skrev:Lust att berätta varför du slipar med vatten?
Boom: Lust att förklara det där lite mer i detalj? Ska själv snart börja måla mina basar, och då är alltid tips välkommet.
Kalejdokom skrev:Ja ja, vi vet ju alla att kabeln inte har någon påverkan på ljudet, men de där blev faktiskt riktigt läckra! Hög placebo-faktor!
Gillar din byggtråd, med många detaljer. Ser fram emot slutresultatet...
Fjonkalicious skrev:Med lödtenn
Illuminatus skrev:Fjonkalicious skrev:Med lödtenn
Mjo det kan ju behövasJag hoppade lödningen och skruvade faktiskt dit kardellerna i kontakten, verkade sitta tillräckligt bra...
MagnusÖstberg skrev:Illuminatus skrev:Fjonkalicious skrev:Med lödtenn
Mjo det kan ju behövasJag hoppade lödningen och skruvade faktiskt dit kardellerna i kontakten, verkade sitta tillräckligt bra...
Idag, men inte om tre månader kanske.
JB skrev:Bra tips!
Men jag läste på Faktiskt.se i en DIY tråd där en snubbe bygger subbar med JL element att man även kan löda dom!
Användare som besöker denna kategori: Bill50x, tordnilsson och 18 gäster