Jockeee skrev:Ett projekt som har pågått länge och förmodligen blir klart, ja i alla fall till sommaren. Ett par krukgubbar modell större som bestyckas med en 3-tummare från TB.
Det här med att ladda upp bilder var visst inte min grej.
Moderator: Redaktörer
Jockeee skrev:Ett projekt som har pågått länge och förmodligen blir klart, ja i alla fall till sommaren. Ett par krukgubbar modell större som bestyckas med en 3-tummare från TB.
Det här med att ladda upp bilder var visst inte min grej.
misanplass skrev:Håller på med ett par OD11:or. Den yttre uppfräschningen är färdig, den inre återstår.
markusA skrev:Det är nog dags att göra det offentligt vad jag håller på med så att jag får lite press på mig att få tummen ur.
Har ett par högtalare med SEOS-15 vågledare + B&C DE250 samt AE TD15M på gång. Lite annorlunda konstruktion men förhoppningsvis blir slutresultatet ok ändå.
Projekt nummer två har lite längre kvar men jag har plockat upp mitt gamla dac-projekt och börjat skissa på lite kretsscheman för att få det i mål. Det blir rör kombinerat med en ESS9018 grund. Allt går så mycket långsammare när man inte har tillgång till egen verkstad.
markusA skrev:Hade hjälp av en väldigt trevlig medlem här på forumet med lådorna och ja, det är AE.
NiklasF skrev:markusA skrev:Hade hjälp av en väldigt trevlig medlem här på forumet med lådorna och ja, det är AE.
Trevligt trevligt!
Hur låter det då?
Fjonkalicious skrev:Vad skall du ha den till?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Kurben och 16 gäster