Kraniet skrev:ja det där blir nog ett riktigt trevligt system. svårt att uppgradera sen bara..![]()
grattis till ett lyckat fynd
Håller tummarna!
Moderator: Redaktörer
Kraniet skrev:ja det där blir nog ett riktigt trevligt system. svårt att uppgradera sen bara..![]()
grattis till ett lyckat fynd
Nattlorden skrev:
Är de täta eller kan du blåsa genom dem?
Illuminatus skrev:Nattlorden skrev:
Är de täta eller kan du blåsa genom dem?
Jag känner inget "vinddrag" när jag blåser genom dom så täta är de nog allt.
Bjorn_ skrev:Nu ser man ju inte skruvarna, men jag antar att du kört med helt vanlig träskruv?
Skitsnyggt blev det i vart fall
Har du spelat nåt än då?
Illuminatus skrev:Nattlorden skrev:Nej, jag undrar vad märket på konen är...
Vad menar du?

fonzeka skrev:Du ska alltså plocka ut de analoga utgångarna via expansion connector.
Det ser väl ut att vara PIN 1-8 du ska använda dig av i så fall.
fonzeka skrev:Det är säkert samma punkt så då spelar det ingen roll, men du kan ju mäta för att vara säker.
Eller så sätter du jordanslutningarna i samma ordning som signalen bara
adzer skrev:Ser bra ut sådär. Vad som låter bäst kan bara du avgöra.
Du kan även testa att vrida basarna 90grader så de spelar antigen mot mitten eller mot sidoväggarna.
Kan du inte spela än?
Illuminatus skrev:Självklart. Tänkte bara om det fanns några no, no med i bild som aldrig kan bli bra. Då kan jag ju åtgärda de innan jag lyssnar tänkte jag![]()
Okok, det kan vara värt att testa. Tack!
Nix, jag väntar på Unitiquten...
adzer skrev:
Jag personligen tycker att basar som placeras på 1/4 av rumsbredden oftast låter bra och att få elementen så nära väggen som möjligt. Så att vrida basarna 90grader och sätt elementet på 1/4 rumsbredden kan vara en teoretisk bra plats, men i slutändan måste man pröva sig fram.
Surt. Man vill ju spela!
Användare som besöker denna kategori: nijo och 14 gäster