Moderator: Redaktörer
boom skrev:bakerman22 skrev:boom skrev:shifts skrev:Vad är det du är besviken på?
Att dom inte rev ner projen i från taket så man får väl köpa några till när dollar kursen blir billigare .
så skall man väl få ner den lille satan i från taket?
Två räckte ju så JÄVLA gott för någon dag sen !!?![]()
![]()
Du är bara avis bara för att du får ha dina som skådebröd
ta och bygg dom där jävla lådorna någon gång i stället.
boom skrev:Nicke skrev:BOOM.....har du testat nån lämplig film än då???
Nu är dom testade till en någorlunda lämplig film men jag är lite besviken på.
men till dom som lovordar svs dom kan dra något gammalt skit över sig det är helt klart inget ont om svs men fan klubben.
man har bitvis svårt att fixera blicken på duken vet ej om projen gungar med frekvens växlingarna som sker eller det är väggen som duken sitter på som flexar.
Men dom leverar och det dom leverar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Så vad händer med en låda på 200 liter istället som det är nu då kommer det att bli så här![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Beakungen skrev:boom skrev:Nicke skrev:BOOM.....har du testat nån lämplig film än då???
men till dom som lovordar svs dom kan dra något gammalt skit över sig det är helt klart inget ont om svs men fan klubben.
man har bitvis svårt att fixera blicken på duken vet ej om projen gungar med frekvens växlingarna som sker eller det är väggen som duken sitter på som flexar.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Så vad händer med en låda på 200 liter istället som det är nu då kommer det att bli så här![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nu ska jag inte förstöra din fina tråd![]()
Fråga är vilken sekvens i filmen x-men är det som är så fet? Måste testa
Provade att köra en fet bastestlåt jag har nyss och trots att jag inte gasade allt för mycket så såg man lite småsuddigt när den djupa basen spelade. Vågar inte gasa mer för granssämjan heller
boom skrev:Beakungen skrev:boom skrev:Nicke skrev:BOOM.....har du testat nån lämplig film än då???
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Provade att köra en fet bastestlåt jag har nyss och trots att jag inte gasade allt för mycket så såg man lite småsuddigt när den djupa basen spelade. Vågar inte gasa mer för granssämjan heller
Skillnaden är när dina grejor går på bristnings gränsen så går mina på tomgång och leverera det dom skall .
Skulle jag använda dom till bristnings gränsen då får jag nog flytta med omedelbar verkan.
Beakungen skrev:boom skrev:Beakungen skrev:boom skrev:Nicke skrev:BOOM.....har du testat nån lämplig film än då???
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Skillnaden är när dina grejor går på bristnings gränsen så går mina på tomgång och leverera det dom skall .
Skulle jag använda dom till bristnings gränsen då får jag nog flytta med omedelbar verkan.
Jo det inser jag också. Svårt att få 2x12 tum att lira som 2x18tum om man så trollar![]()
Men det jag undrade var vilken del av filmen det är som fetast bas? Eller du kanske inte kan svara på det utan att förklara hur mycket sämre mina grejer är än dina?
Hej Rickard, välkommen till faktiskt!rickardp skrev:Hur låter dom vid lysning på musik hänger dom med bra ?.
Jag funderar på att köpa 2st 18 tummare är frakten på ca 300$ jag tyckte läsa det ?.
Vad driver du basarna med ?.
Synd att dom inte presenterar mer parametrar på sina element när dom är så dyra .
Passar på att fråga lite mer om bra högtalare när många kuniga läser dena tråd .
Acostic elegance har en serie som heter AV den finns inte att köpa på deras sida ?.
Rpl är med bestälnings vara , Svs säljer bara kompleta lådor.
Fi basar säljs bara efter bestälning , Sdx 15 verkar man få vänta länge till på .
Finns det tips på någon annant bra märke störe än 10 tum ?.
MagnusÖstberg skrev:Ja, det trycker jag. Det är inte ens ett 20 minuters jobb att göra om man är intresserad. Dessutom får man säkerliggen svar på mer än man hade tänkt sig. Liten insats om man funderar på sådanna här element.
rickardp skrev:Hur låter dom vid lysning på musik hänger dom med bra ?.
Jag funderar på att köpa 2st 18 tummare är frakten på ca 300$ jag tyckte läsa det ?.
Vad driver du basarna med ?.
Synd att dom inte presenterar mer parametrar på sina element när dom är så dyra .
Passar på att fråga lite mer om bra högtalare när många kuniga läser dena tråd .
Acostic elegance har en serie som heter AV den finns inte att köpa på deras sida ?.
Rpl är med bestälnings vara , Svs säljer bara kompleta lådor.
Fi basar säljs bara efter bestälning , Sdx 15 verkar man få vänta länge till på .
Finns det tips på någon annant bra märke störe än 10 tum ?.
Ragnwald skrev:Pi-18 - Transcendental Bass. Jösses, tråden bör låsas, detta är religiöst.
Nattlorden skrev:Ragnwald skrev:Pi-18 - Transcendental Bass. Jösses, tråden bör låsas, detta är religiöst.
Fast detta är inte värst klart: "34mm Xmax excursion for maximum output"
Är det Xmax, eller är det en dålig skrivning av Xmech? Och är det p-p eller enkel väg?
boom skrev:Nattlorden skrev:Ragnwald skrev:Pi-18 - Transcendental Bass. Jösses, tråden bör låsas, detta är religiöst.
Är det Xmax, eller är det en dålig skrivning av Xmech? Och är det p-p eller enkel väg?
Linjärt oneway.
Nattlorden skrev:boom skrev:Nattlorden skrev:Ragnwald skrev:Pi-18 - Transcendental Bass. Jösses, tråden bör låsas, detta är religiöst.
Linjärt oneway.
Vad har den för Xmech p-p då?
boom skrev:Nattlorden skrev:ok... *Hyde kliver hånflinande fram och börjar mental småskissa på en IB med 4 sådana*
Den ligger fortfarande efter LMS
Nattlorden skrev:ok... *Hyde kliver hånflinande fram och börjar mental småskissa på en IB med 4 sådana*
bakerman22 skrev:Nattlorden skrev:ok... *Hyde kliver hånflinande fram och börjar mental småskissa på en IB med 4 sådana*
Steveo har ju redan förklarat att LMS inte lämpar sej något vidare till just IB.
Då finns det betydligt bättre element man kan köpa, och dom kostar betydligt mindre, så då får man många fler.
Nattlorden skrev:bakerman22 skrev:Nattlorden skrev:ok... *Hyde kliver hånflinande fram och börjar mental småskissa på en IB med 4 sådana*
Steveo har ju redan förklarat att LMS inte lämpar sej något vidare till just IB.
Då finns det betydligt bättre element man kan köpa, och dom kostar betydligt mindre, så då får man många fler.
Nu var det inte LMS det gällde utan det var Mach5 Pi18 Hyde dreglade över och de skriver ju själva IB som förslag
Du betala i us dollar så mera rätt blir 585 us dollar .Nattlorden skrev:boom skrev:Nattlorden skrev:ok... *Hyde kliver hånflinande fram och börjar mental småskissa på en IB med 4 sådana*
Den ligger fortfarande efter LMS
585 CAD slår väl 925 USD alla dagar i veckan och då är säkert det senare ex. frakt t.o.m. ...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 225 gäster