från min trettioårsdag. Får se om det går att lösa på nåt sätt. Har ju t.o.m. arbetstidsförkortning
dagen innan mötet.

Moderator: Redaktörer
brumel skrev:Funderar också på parkering. Är inte beroende av nära centrum men tänkte stanna och lasta av ca 8.30 utanför FH. Finns det någon större arbetsgivare typ fabrik på orten som förmodligen inte behöver sin parkering en lördag. Andra möjligheter till gratisparkering kan vara idrottsplan,grusplan folkpark etc etc.![]()
Eri skrev:Vad finns det för "möbler" att ställa sina apparater på. Är det de bord som man ser på bilderna. Vanliga bord är ju lite väl breda. I alla fall om man skall ha en mindre högt. nära vägg vill man kanske inte ha ett bord som sticker ut en meter eller mer från väggen. Skall man ta med sig nåt eget mera lämpligt. Fast det blir kanske problem när man skall samsas med övriga deltagare. Själv skulle jag klara mig med så där en 30X100 cm för att ställa upp mina små apparater.
brumel skrev:Eri skrev:Vad finns det för "möbler" att ställa sina apparater på. Är det de bord som man ser på bilderna. Vanliga bord är ju lite väl breda. I alla fall om man skall ha en mindre högt. nära vägg vill man kanske inte ha ett bord som sticker ut en meter eller mer från väggen. Skall man ta med sig nåt eget mera lämpligt. Fast det blir kanske problem när man skall samsas med övriga deltagare. Själv skulle jag klara mig med så där en 30X100 cm för att ställa upp mina små apparater.
Kanske idé att ta med långa HT-kablar typ snorbilliga Kjell o Co så kan man ställa upp stereoapparater på rad på en dedikerad elektronikvägg och låta ett par högtalare äntra scenen åt gången på en vägg som hålls fri från annat. Ev samsas flera högtalare på samma högalarvägg med ett och annat monblock.
För dom större rummen går inte det men dom är nog bara tänkta för bautasystem.![]()
soundbrigade skrev:Matkartan: http://www.pastisch.se/HF/mat.pdf
Pac har med sig expressionsbryggare och korvkokeriet också.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 17 gäster