CBT linearray byggtråd

Hemmapulare debatterar lämpligen i detta forum.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
zartok

Re: CBT linearray byggtråd

Inläggav zartok » 2014-08-07 17:34

Det går tydligen inte att skicka pm och jag såg inte någon redigeraknapp, så jag får samma istället. Hur upplever du högtalarna nu när du haft dom ett tag? Skulle du rekommendera dom till andra?jag blev så fasligt sugen på ett nytt projekt nu igen :)

Användarvisningsbild
luminous

Inläggav luminous » 2014-08-28 21:04

Jag kopierar in PMet jag skickade till zartok:

Hej zartok, ursäkta att jag är lite seg på att svara här. Dessvärre har jag fortfarande inte något bra ställe att ha högtalarna på så de står mest och samlar damm just nu. Snacka om slöseri med tanke på hur mkt tid som gick åt för att bygga dom... :roll: Jag skulle väl inte säga att det var jättekomplicerat att bygga dem, det var mest en massa småpill med alla sladdar och testande av alla elementen. Om du skulle köpa ett par så tycker jag att du ska maila till partsexpress och fråga först hur det ligger till med kvalitetskontrollen på elementen för den var ju inte så bra på mina element.

Användarvisningsbild
luminous

Inläggav luminous » 2016-03-20 13:58

Det verkar inte finnas någon köp/sälj-avdelning på Faktiskt. Hur som helst så skulle mina CBT36 behöva ett nytt hem, de ligger bara och samlar damm just nu eftersom jag inte har plats för dem och det är ju synd på ett par såpass coola högtalare.
Någon som är sugen? Jag vill inte ha överdrivet mycket betalt. Jag kan leverera dem i Uppsala/Stockholmsområdet om det behövs.

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2016-03-20 14:19

Hej luminous

I din medlemstråd kan du lägga in blänkare angående köp/sälj.

Med vänlig hälsning
Peter
VD Bremen Production AB + Ortho-Reality AB; Grundare av Ljudbutiken AB; Fd import av hifi; Konstruktör av LICENCE No1 D/A, Bremen No1 D/A, Forsell D/A, SMS FrameSound, Bremen 3D8 m.fl.

Föregående

Återgå till DIY-forum