bakerman22 skrev:Du får ursäkta Boom, men mina ögon ser att det sitter dämp från biltema på väggarna...
Mina ögon ser fel va...?
Dina ögon ser fel det är inget biltema dämp och det kommer inte in.
Moderator: Redaktörer
jannemannen skrev:boom skrev:MagnusÖstberg skrev:boom skrev:Harre jävlar vad det lirar då var man i hamn.
GÖTT MOS!
Du svarar inte när man ringer, är det möjligen så att telefonen inte hörs
Jo tack visst är det gott mos i burkarna
Du blir väl inte "troende" nu väl ?
Mvh/Janne
boom skrev:jannemannen skrev:boom skrev:MagnusÖstberg skrev:boom skrev:Harre jävlar vad det lirar då var man i hamn.
GÖTT MOS!
Du svarar inte när man ringer, är det möjligen så att telefonen inte hörs
Jo tack visst är det gott mos i burkarna
Du blir väl inte "troende" nu väl ?
Mvh/Janne
Nix inte ens i närheten av vad många blir det är jag för gammal för.
boom skrev:-Palle- skrev:Ja och hur låter det då???
Lite svårt att av göra ännu då dom inte står på rätt höjd
Men Ragnwald på forat var lyrisk.
Så jag måste själv lyssna in mig på dom innan jag kan kommentera.
-Palle- skrev:boom skrev:-Palle- skrev:Ja och hur låter det då???
Lite svårt att av göra ännu då dom inte står på rätt höjd
Men Ragnwald på forat var lyrisk.
Så jag måste själv lyssna in mig på dom innan jag kan kommentera.
Dom låter riktigt bra kan jag lova, är det säkringar på dina exemplar?
bakerman22 skrev:Ja, dom är ganska kapabla.![]()
250 watt låter dock VÄLDIGT lite om ni spelar på lite skaplig volym.
Det lär i alla fall inte räcka till "starkare än live"...
boom skrev:bakerman22 skrev:Ja, dom är ganska kapabla.![]()
Nja den hostar ur sig runt 600 watt dynamiskt i 8 ohm så effekten den räcker till .
Fick med 4 av dom här i köpet och dom gör inte bort sig till musik.
AntFra skrev:boom skrev:bakerman22 skrev:Ja, dom är ganska kapabla.![]()
Nja den hostar ur sig runt 600 watt dynamiskt i 8 ohm så effekten den räcker till .
Fick med 4 av dom här i köpet och dom gör inte bort sig till musik.
Vad är det för förstärkare?
Edit: onödigt att citera bilden
DVD-ai skrev:boom skrev:Fick med 4 av dom här i köpet och dom gör inte bort sig till musik.
ProfundusY-4 i specialutförande om jag inte mins fel
:)boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Det är det, från tiden då det satt en 12"-are från Sinus i dem.
Av alla tolvor jag ägt var det en stor favorit.
Dom är märkta med ditt namn .
+1Nicke skrev:Vilka fina Ino högtalare du köpt BOOM : ) grattis dom där blir du nöjd med
Nicke skrev:Vilka fina Ino högtalare du köpt BOOM : ) grattis dom där blir du nöjd med
boom skrev:Ja Tack .men sen var man sugen på att testa något annat då man har kört i 6 år med canton och hittills så kan man bara säga dom låter riktigt bra så får man bara fixa lite mera på den sunkiga akustiken så kommer det att bli super.
boom skrev:Nicke skrev:Vilka fina Ino högtalare du köpt BOOM : ) grattis dom där blir du nöjd med
Ja Tack .men sen var man sugen på att testa något annat då man har kört i 6 år med canton och hittills så kan man bara säga dom låter riktigt bra så får man bara fixa lite mera på den sunkiga akustiken så kommer det att bli super.
Nattlorden skrev:boom skrev:Ja Tack .men sen var man sugen på att testa något annat då man har kört i 6 år med canton och hittills så kan man bara säga dom låter riktigt bra så får man bara fixa lite mera på den sunkiga akustiken så kommer det att bli super.
Kul att det är mer än jag som gick Canton->Ino.
Har du tillräckligt lyssningsavstånd för de där r56orna?
MagnusÖstberg skrev:boom skrev:Nicke skrev:Vilka fina Ino högtalare du köpt BOOM : ) grattis dom där blir du nöjd med
Ja Tack .men sen var man sugen på att testa något annat då man har kört i 6 år med canton och hittills så kan man bara säga dom låter riktigt bra så får man bara fixa lite mera på den sunkiga akustiken så kommer det att bli super.
Nästan så man funderar på att ta någon dag extra och ta med sig skruvdragaren i sommar
Det är ju framförallt väggen bakom högtalarna som behöver sig en omgång. Fixar man den så är det inte så jäkla pjåkigt.
stefanolo skrev:Grattis Boom till Gotlands kapablaste system. Låter bra att du kommer lägga lite krut på rummets akustiska egenskaper nu. Fy f-n vad bra det kommer att bli. Blir det akustikkonsultation av IÖ eller? Hade nog gjort susen. Inte för att jag tror det låter illa nu men eftersom det kan bli så överj-vligt bra sedan
. Men...ska du inte ha två basmoduler till??
![]()
/Lite avundsjuk Stefan
Användare som besöker denna kategori: Froggy och 238 gäster