Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:småkning Stockholm-Göteborg... intresserade?
patrikf skrev:Förra årets göteborgsresa slutade med dyr bilbärgning för min del...
Naqref™ skrev:patrikf skrev:Förra årets göteborgsresa slutade med dyr bilbärgning för min del...
Men nu har du väl nya hydralrör så förhoppningsvis slipper du bärgning p g a det.
Trevligt! Se mig absolut som intrsseradpatrikf skrev:Kaffekoppen skrev:småkning Stockholm-Göteborg... intresserade?
Jadå, är intresserad, men tänkte isåfall ha grejer med mig, men nån till ska kanske gå att klämma in också?
Förra årets göteborgsresa slutade med dyr bilbärgning för min del...
Blir vi många kanske vi får fixa ett större fordon.... Vem vet...dawen skrev:patrikf: Se det såhär: du hade kunnat ligga i 110 på motorvägen utan bromsar istället.
Jag kanske hänkar från Linköping, om det är okej
patrikf skrev:Hoppas bara att min bil inte behaga lägga av nu igen.
Naqref™ skrev:Men om du har 5 gamla så har du ändå en bra redundans! En kompis kom faktiskt upp i en bra bit över 50 knyck i en gammal Audi 100 som bara gick på en cylinder!
Naqref™ skrev:Men om du har 5 gamla så har du ändå en bra redundans! En kompis kom faktiskt upp i en bra bit över 50 knyck i en gammal Audi 100 som bara gick på en cylinder!
patrikf skrev:Naqref™ skrev:Men om du har 5 gamla så har du ändå en bra redundans! En kompis kom faktiskt upp i en bra bit över 50 knyck i en gammal Audi 100 som bara gick på en cylinder!
Den hade kanske ingen katalysator som pajar av sånt
Tror åldern spelar in lika mycket som milen.peranders skrev: kamremmen gick 16000 mil innan den byttes (var i grevens tid enligt bilverkstan).
Ja, det kan man göra. Jag och P-G Jeppsson kommer att gå igenom den här tråden och motsvarande tråd på Hififorum strax före träffen för att kunna planera hjälpligt. Skriv gärna om ni tar med väldigt STORA grejer också, det spelar ju roll för en del rum är mycket större än andra. Det blev ett par missar med det förra gången får jag erkänna.mike34 skrev:Frågan står kvar, kan man anmäla sitt intresse här i tråden och lista vad man vill dra med sig till träffen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 104 gäster