Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
det verkar gå bra med vanligt högtalartyg som man syr ett rör utav, värre är det med skelettet till topphuven, nån som har nån idé hur man bygger en sådan? utav ett stormaskigt durkslag? med varmluftpistol värmer man en fruktkorg utav plast över en jordglob??
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
det var ingen dum idé, det kan nog absolut funka. allra helst skulle jag vilja ha nätet finmaskigt så att strukturen på "skelettet" inte syntes genom tyget
Kanske sådan grillgaller som sitter på Sport-jaggorna funkar?
sportjaggagrillarna har jag missat, dem måste jag kolla upp! annars så vore ju materialet som accuton använder som skyddsgaller på elementen vara perfekt, kanske
Carlsson oa50 fanns ju med galler och det funkar kanske?
celef: har för mig att det finmaskigt aluminiumnät att köpa hos bygghandlare. Används väl normalt för att hålla gnagare utanför huset och som armering när man "plasticpadda" ihop sin bil.