Moderator: Redaktörer
henko skrev:MapletreeAudioDesign menar du så klart...ja en lista på vilka delar så beställer jag direkt, den är ju vad jag förstår riktigt bra enligt de recensioner jag har hittat via deras hemsida.
henko skrev:ok. tack.
men gäller inte: paralellkoppling
1/r= 1/r1 + 1/r2+ 1/r3 osv...
eller missupfattar jag det?
henko skrev:Så det enklaste blir att seriekoppla dem istället? Just för lsyoutens skull alltså?
henko skrev:När det gäller likriktarna, ska det vara samma modell på båda ställena, det verkar stå 2A på den nedre?
Det står bara 1A på den du rekomenderade.
henko skrev:Sen när det gäller dioden D5 Green LED pilot, det är bara en vanlig lusdiod för att visa av/på, eller har jag fel? Vilken är att rekomendera? Det finns en uppsjö av olika upptäckte jag.
henko skrev:Sen är väl listan komplett.
henko skrev:Skulle man (frågar snällt) få köpa dessa 12B4 av dig?
Kanske kan jag betala dig för en trafo ifrån svebry också?
Har inte hittat något som verkar vara indentiskt på elfa.
henko skrev:Verkar som om BHIAB hade mycket bättre priser, ska beställa på måndag ifrån dem istället.
henko skrev:Tänkte att man skulle dokumentera byggnationen med bild och text, som ett litet reportage. Hade varit kul!
Jag måste passa på att tacka dig Soundbridge för alla tips och hjälp och länkar! Nu återstår bara byggandet.
henko skrev:Vilken trafo från ELFA menar du? artnr?
Jag hängde inte riktigt med på...Trafon har mittuttag så man kan jorda det och köra med AC på glöden.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 152 gäster