Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:ino B-85 torde vara det självklara valet då
Zalve skrev:Haakan_W skrev:ino B-85 torde vara det självklara valet då
Med ett STYCKpris på 2800:- så vet även du att budgeten skiter sig HÅRT!!
Sen verkar det va lite svårt med parametrarna, men det kanske går att ta via telefon...![]()
(Jag har allt funderat på B85an)
Haakan_W skrev:Zalve skrev:Haakan_W skrev:ino B-85 torde vara det självklara valet då
Med ett STYCKpris på 2800:- så vet även du att budgeten skiter sig HÅRT!!
Sen verkar det va lite svårt med parametrarna, men det kanske går att ta via telefon...![]()
(Jag har allt funderat på B85an)
4800 +2000 = 6800 +filter å låda...funkar ju utmärkt
Haakan_W skrev:finishen ingick väl inte i budget? (hehe bra räknat håkan)
ok 5600 och 9700 kostar 1000lappen/st.....filter för en 2vägare kanske 1000spänn....1400 kvar för låda och terminalen å sladdar....
finishen kan ju bli hur dyr som helst medans en lackering hemma i garaget kanske kostar 40kr i färgkostnad
niclas skrev:Kanske en Scan-Speak?
http://www.hifikit.se/show_prod.asp?id=1117
De verkar vara ganska schyssta, en smula låg känslighet och konarea möjligen..
Zalve skrev:Haakan_W skrev:finishen ingick väl inte i budget?
Tanken är att burkarna ska kunna stå i ett vardagsrum när de är klara, så det blir nog lite mer än 40:- på ytfinish.
Gissar att stativet kommer att kosta några kronor oxå.
Zalve skrev:Haakan_W skrev:finishen ingick väl inte i budget? (hehe bra räknat håkan)
ok 5600 och 9700 kostar 1000lappen/st.....filter för en 2vägare kanske 1000spänn....1400 kvar för låda och terminalen å sladdar....
finishen kan ju bli hur dyr som helst medans en lackering hemma i garaget kanske kostar 40kr i färgkostnad
Ge mig gärna inköpsstället där SS diskanterna kostar 1000:-st
Tanken är att burkarna ska kunna stå i ett vardagsrum när de är klara, så det blir nog lite mer än 40:- på ytfinish.
Gissar att stativet kommer att kosta några kronor oxå.
Ärligt Haakan, skulle du kunna se mig bygga med ett INO element ?![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 49 gäster