Ponera att man har en låda med 15 liters volym. Bredden på sagda låda är 250mm. Kanske lite mer, kanske lite mindre. Höjden är någonstans mellan en och två meter

. Ponera även att man i denna låda placerar, längst upp på baffeln, en SEAS PX17LTS och strax under denna, lite åt sidan en SS9700. Bägge elementen är försänkta så att de ligger plant nere i baffeln.
Hur kan ett passivt filter mellan dessa se ut? Vilka fördelar respektive nackdelar har de olika varianterna som kan förekomma?
Som ni kanske anar så har jag ett projekt i pipelinen, redan innan jag färdigställt det första

, men är man ivrig så är man! Dock så ligger projektet långt in i framtiden, men det är alltid kul med teori!
Jag vill höra utlåtanden från personer som använt sagda element, personer som aldrig hört elementen men gillar att teoretisera, (jag vet att det finns en hel del av er där ute!)

, och helt subjektiva åsikter från överste tyckare!

Så kom igen! Förr eller senare så blir ni less av att diskutera sex och samlevnad på Öppet Forum och kommer förhoppningsvis linkandes med miniräknarna i handen!