Det ser rimligt ok ut som ett enkelt steg. Det lär inte nå upp till PA9s kvalitet men kan säkert funka i många sammanhang. Jag brukar hövda att det är bättre att ha ett stort steg som kanske inte låter 100% men som inte klipper än ett som låter 100% men som är så klent att det klipper lite då och då och därmed i praktiken låter sämre än det sämre steget.
I a f så när det gäller designen av detta steg så stör jag mig rätt mycket på avsaknaden av biaskrets. Nu har jag inte koll på dessa (utgångs)trissor så bra men även om Mosfetar sägs ha en negativ temperaturkarakteristik så har de flesta i praktiken det bara vid väldigt höga strömstyrkor (klass-A) och behöver en biasreglering vid låga nivåer (klass-AB). En biaskrets gör ju dessutom att man kan slippa att få maximal ström den dagen biaspotten kanske får ett litet glapp...
Förvisso finns ju zenerdioderna som begränsar maximal ström men de måste ju ställas rätt högt om de inte ska gripa in på en signal som ska gå igenom. Kör man med 55V drivspänning och tänker använda högtalare med nominell impedans på 4 ohm (d v s min 3.2 ohm) så kan man behöva ha 17A ström utan att begränsa och..... hmmm ja det kanske inte spelar någon större roll egentligen om man nu har säkringar efter nätdelen.