Moderator: Redaktörer
Somnabula skrev:Jag har inte fått nåt svar ännu så jag misstänker att de är slut, kanske får bli 6 sls tior istället dåra.
OT: Nån som kört linkwitz transform med sls tian?
paa skrev:Mr Linkwitz himself!
petersteindl skrev:8O Oj, den här tråden har jag inte settDet är några som väntar på svar på PM fick jag veta av MagnusÖstberg.
Just nu är det betydligt fler som har anmält intresse för basar än vad som finns. Jag har skickat ut svar till 5 stycken i förra veckan efter att lagerinventering gjordes. 3 har beställt och skall redan ha betalat; en väntar jag svar från och en har bett att få återkomma till vintern.
Det betyder att just idag finns det 1 par kvar till salu och 1 par är osäkert.
Jag tror Somnabula står på tur. Jag kan dock först kolla kontot under veckan eftersom inga banktransaktioner görs under helgen som varit.
Nadifierad, jag hittar inget PM ifrån digVilken dag har du skickat PM till mig? Skicka ett PM till där du också anger det datum som du tidigare skickade ditt PM på.
MvH
Peter
nadifierad skrev:skickade ett nytt pm. Ligger i utkorg, så jag hoppas det kom iväg
Ragnwald skrev:Peter, när får du hem nästa batch ?
Men hej hoppsan Magnus... du har varit energisk ser jag - kul. Jaha då får man se vad det här kan då leda till och om det blir något bra av det hela.MagnusÖstberg skrev:Ragnwald skrev:Peter, när får du hem nästa batch ?
Han kanske måste komma överrens om ett pris först, sedan måste de tillverkas, fraktas osv.
De som vi köpte den här gången var ett överblivet lager från en kund som Peter designat elementen för.
Jag har erbjudit Peter att administrera ett gruppköp av elementen så att han åtminstonde direkt får avsättning för halva batchen om 500 element. Att själv ligga ute med pengar för en sådan batch utan säker avsättning tror jag inte hade varit lockande för någon av oss
Jag har "tjatat" på Peter länge om detta och det är MYCKET glädjande att han nu öppnar för den här möjligheten
MagnusÖstberg skrev:Ragnwald skrev:Peter, när får du hem nästa batch ?
Han kanske måste komma överrens om ett pris först, sedan måste de tillverkas, fraktas osv.
De som vi köpte den här gången var ett överblivet lager från en kund som Peter designat elementen för.
Jag har erbjudit Peter att administrera ett gruppköp av elementen så att han åtminstonde direkt får avsättning för halva batchen om 500 element. Att själv ligga ute med pengar för en sådan batch utan säker avsättning tror jag inte hade varit lockande för någon av oss
Jag har "tjatat" på Peter länge om detta och det är MYCKET glädjande att han nu öppnar för den här möjligheten
MagnusÖstberg skrev:Nopp, de här elementen lär produceras av Aura i USA
MagnusÖstberg skrev:Det är ju på nått sätt ovässentligt var de produceras, bara resultatet blir enligt Donald´s specar
Tack för korrektionen!
a du har ju bara 8 st...
Det behövs 4 till för att ha fler än jag Wink Wink
profbd skrev:a du har ju bara 8 st...
Det behövs 4 till för att ha fler än jag Wink Wink
du jag vet var din postlåda bor![]()
(var det inte så att om man inte byggt färdigt beslagtages dom och delas ut till han som byggt färdigt)
fö peter så är du välkommen att lyssna på resultatet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster