Ojdå nu ska vi se här om man kan få med allt.
Peter det skulle ju faktiskt vara ett alternativ att lägga till en pot eller iallafall möjligheten.
Fast det kanske å andra sidan är som Naqref hänvisar till i sin ypperliga länk. Att det går att ta hänsyn till detta i konstruktionsfasen?
Jag har inget emot att modifiera mitt kort, om så skulle vara önskan från ers majjonäser
Funderar bara på om det skulle bli för komplicerat?
Men det skulle ändå vara intressant att se vart den ska sättas in.
Massproducering har jag gjort innan själv, men snackar vi många kort så kanske det finns någon bra firma som kör detta för en bra slant med silkscreen och hela kittet.
Dock så skulle jag väldigt gärna att någon som har mäturustning skulle kunna tänka sig att utvärdera kortet först, det är skillnad på att mäta frekvensgången med sin PC och mäta med riktiga doningar.
Främst dist och andra störningar tänker jag mest på.
skrutten:
Ska det stämmas av så är det la lika bra att bränna på rejält och dra på ner till 20hz och Q 0,5. Så får man med det där riktiga djupet när det kommer till filmtittande m m.
Ja du Svante den anläggningen skulle jag gärna vilja se, skulle nog påminna om AVR7000:s Line array som ola fick ta över.
Tyvär fick jag aldrig tillfälle att lyssna på den när jag var på träffen förra året.
Jahapp jag ska sätta mig en stund och börja skriva ihop lite i word så det går att hålla rätsida på tankarna när det börjar bli dags att dra ihop tråden.
SLS 10:or verka vara ett önskemål att köra med? De har ju ganska bra pris/prestanda.
Mvh
Patrik