Moderator: Redaktörer
PetterPersson skrev:...men för att ni ska hinna planera och genomföra det ni vill ta med och visa i god tid ....
MagnusÖstberg skrev:Det blir nog en tredelad skapelse...kompletterad med lite DIY elektronik..
Svante skrev:MagnusÖstberg skrev:Det blir nog en tredelad skapelse...kompletterad med lite DIY elektronik..
Vilket påminner mig om att du är skyldig mig en bowlingrunda...
MagnusÖstberg skrev:Svante skrev:MagnusÖstberg skrev:Det blir nog en tredelad skapelse...kompletterad med lite DIY elektronik..
Vilket påminner mig om att du är skyldig mig en bowlingrunda...
Vilket måste åtgärdas
Gastone skrev:Oj, då är sommaren syssesättning utstakad![]()
Nå´t ska väl hinna bli färdigt...
soundbrigade skrev:Gastone skrev:Oj, då är sommaren syssesättning utstakad![]()
... liggande i hängammatan smuttande på en Marguerita .... det tror vi på.
2-ch skrev:Jag kommer gärna i år igen. Det var kul att se byggena, och föreläsningarna var det inget fel på heller. Mycket intressant.
Blir det några föreläsningar i år?
Svante och Ingvar hann ju bara skrapa på ytan och nu kliar det längre ner i kunnskapsträsket.
Gastone skrev:soundbrigade skrev:Gastone skrev:Oj, då är sommaren syssesättning utstakad![]()
... liggande i hängammatan smuttande på en Marguerita .... det tror vi på.
![]()
How is it over there ?
soundbrigade skrev:Tänkte mest på dig (och din avatar). Over here, In Wenersburg, it is bara ohkey. Tomorrow gör jag siste daget i schoolen.
PetterPersson skrev:Då var det dags att börja förbereda sig för Uppsalaträffen på
Ångströmlaboratoriet (samma som 2008) i höst! Träffen kommer vara i
november, men för att ni ska hinna planera och genomföra det ni
vill ta med och visa i god tid så startar förberedelserna nu
Så här kul hade vi förra året:
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=71381
PetterPersson skrev:13 november. Kika in på HF, Andrén har tagit över stafettpinnen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster