Troligen så ska det inte vara mer isärdraget än nödvändigt. Fast jag kan ju ha fel just i detta fall. Men å andra sidan så tror jag inte du kommer höra någon skillnad i vilket fall!
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Jag tror det kvittar men på den bilden jag har så sitter mittbenet uppåt.
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Lima fast baselementet ??? Du menar lima fast delningsfiltrets komponenter hoppas jag ??? OM du limmar fast baselementet så sitter det ju där för alltid typ.....
Magnus menade basreflexporten... den kan man limma fast i den avrundade portöpnningarna och i själva lådan.
Jepp det är porten som ska limmas fast i lådan. Jag hade tydlien tur för om man tryckte ihop portbitarna ordentligt så blev det exakt rätt Jag nöjde mig med att tejpa ihop dom med silver tejp.