Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Frun har julfest till kl 16 på torsdag, men när jag hämtat och kört henne hem så kommer jag gärna upp. Så om man skulle platsboka till torsdagsmiddagen, så gör jag det nu.
Nattlorden skrev:Frun har julfest till kl 16 på torsdag, men när jag hämtat och kört henne hem så kommer jag gärna upp. Så om man skulle platsboka till torsdagsmiddagen, så gör jag det nu.
petersteindl skrev:Nattlorden skrev:Frun har julfest till kl 16 på torsdag, men när jag hämtat och kört henne hem så kommer jag gärna upp. Så om man skulle platsboka till torsdagsmiddagen, så gör jag det nu.
Tänkte du åka tåg? Jag har nämligen hört att tågen nu för tiden är väldigt snabba i Malmö![]()
MvH
Peter
petersteindl skrev:Tänkte du åka tåg? Jag har nämligen hört att tågen nu för tiden är väldigt snabba i Malmö![]()
lennartj skrev:Finns det tillgång till vinylspelare så jag har anledning att ta med lite obskyra skivor?
Lika bra att jag nämner att jag avviker på lördagen för att ansluta till ett annat glatt gäng i Malmö och fortsätta med en maskeradbal i Köpenhamn.
Kanske någon som inte kan vara med från början kan få plats när jag lämnar?
Nattlorden skrev:lennartj skrev:Finns det tillgång till vinylspelare så jag har anledning att ta med lite obskyra skivor?
Du menar att du missat bilderna på Olas mancave och den enorma mängden vinyl däruti?Så, jo... det finns vinylspelare.
avr7000 skrev:Obs detta är ingen annons![]()
petersteindl skrev:Jag funderar på att komma. Jag vet mer på måndag kväll eller tisdag.
MvH
Peter
peetwa skrev:Jag har för avsikt att komma om jag fortfarande är bjuden.![]()
Skicka gärna ett PM med adressen.
peetwa skrev:Jag har för avsikt att komma om jag fortfarande är bjuden.![]()
Skicka gärna ett PM med adressen.
Fjonkalicious skrev:Hur har ni det med väglaget idag?
Användare som besöker denna kategori: tordnilsson och 26 gäster