Nya bafflar tillverkade....
Ett kök i kaos...
Satt filtren på baksidan av lådorna..

Moderator: Redaktörer

zapanasta skrev:Kör enligt jag tager vad jag haver principen,ett par 22liters luxorlådor/ett par altec lansing 6,5" och ett par passiva filter som delar vid 100hz/12db...
Nya bafflar tillverkade....
Ett kök i kaos...

bornsloppy skrev:Charmigt.
Jag går själv i tankarna om att göra något liknande.
Finns ju hur många lådor som helst second hand för en billig penning (och även en och annan hemma).
Tack för det smygtipset om MDS-filter. Verkar som en bra lösning för oss som inte kan vidare mycket om filter.
zapanasta skrev:bornsloppy skrev:Charmigt.
Finns ju hur många lådor som helst second hand för en billig penning (och även en och annan hemma).
Tack för det smygtipset om MDS-filter. Verkar som en bra lösning för oss som inte kan vidare mycket om filter.
Tycker mds filtren är riktigt bra,filtreringen helt ok
celef skrev:nä dra mig baklänges, du är forumets stora miljö och återvinningshjälte, jag tycker du förtjänar att uppmärksammas av forumet
bornsloppy skrev:Charmigt.
.... men kan inte hitta något snarlikt filter på MDS-hemsida, äldre produkt?
zapanasta skrev:Frågan jag ställer mig nu är om dom ska få bli svarta,eller kanske det är bättre med vitt så dom försvinner lite?
Vad tror ni?

bornsloppy skrev:Jag målade min subb i högblank rosa färg. Nästa projekt ska bli mörkgrön, oranget eller mörkröd. Trevligt att piffa till det tycker jag.
Nattlorden skrev:bornsloppy skrev:Jag målade min subb i högblank rosa färg. Nästa projekt ska bli mörkgrön, oranget eller mörkröd. Trevligt att piffa till det tycker jag.
Håller med. ( har du några bilder på dina någonsatns? )

zapanasta skrev:Eller ska man låta dom va träfärgade och göra ett par frontskydd med svart tyg

bornsloppy skrev:Nattlorden skrev:bornsloppy skrev:Jag målade min subb i högblank rosa färg. Nästa projekt ska bli mörkgrön, oranget eller mörkröd. Trevligt att piffa till det tycker jag.
Håller med. ( har du några bilder på dina någonsatns? )
Lite suddig bild men den får duga.
Jag hade en MDS-Fanatic 12a i den, portad, men valde sen att stänga igen porten (ersatt med slavbas). Det kan man se i bilden, en ring av kratrar eftersom jag inte orkade spackla som en tok. Jag hade nämligen sänkt ner porten i baffeln och gjort en rundad lösning på sista skivan på baffeln.
Vad använder ni för spackel?
bornsloppy skrev:Lite suddig bild men den får duga.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster