Moderator: Redaktörer
Frans skrev:Samma förstärkarkanal, samma sladd, inte ett knyst.
Frans skrev:Jag provade att mäta impedansen med multimeter, inget utslag på de två defekta elementen.
Jaja, tack för hjälpen. Ska höra vad byggdinbas.se säger.
Nadifierad, såg att du är från Karlskrona, fina byggen! Var i Karlskrona håller du till?
nadifierad skrev:Frans skrev:Jag provade att mäta impedansen med multimeter, inget utslag på de två defekta elementen.
Nadifierad, såg att du är från Karlskrona, fina byggen! Var i Karlskrona håller du till?
Jag bor mellan Jämjö och Stan.
CSMM skrev:nadifierad skrev:Frans skrev:Jag provade att mäta impedansen med multimeter, inget utslag på de två defekta elementen.
Jag bor mellan Jämjö och Stan.
Ramdala med andra ord?
CSMM skrev:Bra att det löser sig smidigt iaf!
Här ute i Lyckeby kan man spela bäst man vill. (När frugan är borta vill säga)
CSMM skrev:Ja det är inte mer än nån kilometer bort. Hade varit kul med ett studiebesök någon gång.Min anläggning är inte något att skryta med för tillfället men ska väl sakta men säkert förbättras under året.
nadifierad skrev:CSMM skrev:Ja det är inte mer än nån kilometer bort. Hade varit kul med ett studiebesök någon gång.Min anläggning är inte något att skryta med för tillfället men ska väl sakta men säkert förbättras under året.
Mitt hem är inget att skryta med, med det sagt så är du välkommen.
Edit: Frans också
Frans skrev:Fick de första två elementen i onsdags förra veckan.
Jag behövde inte skicka tillbaka det första defekta elementet.
Jonas på byggdinbas.se har beställt upphämtning av elementen hos mig imorgon för kontroll, bra service!
Trevligt att bo på landet, här på Galgamarken uppskattar inte grannarna musik
Frans skrev:
Trevligt att bo på landet, här på Galgamarken uppskattar inte grannarna musik
Frans skrev:
Nadifierad: Bara trevligt att man kan prata om lite annat vid sidan om. Linjekällorna hade varit spännande att få provlyssna
!
Användare som besöker denna kategori: Hjalmar_Branting och 11 gäster