Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Det är verktyg för DIY-byggen. Det hamnar här.
Nattlorden skrev:En sådan här kanske?
PerStromgren skrev:Vad har man en limpistol till?
AndreasArvidsson skrev:PerStromgren skrev:Vad har man en limpistol till?
Smälter smältlim så att man kan limma fast saker vid andra saker. Har du aldrig använt en limpistol?
PerStromgren skrev:Vad har man en limpistol till?
paa skrev:PerStromgren skrev:Vad har man en limpistol till?
Jag har köpt ett par, men kommit fram till att det är ungefär lika praktiskt som brödbakningsmaskinen. Limfogen blir ungefär lika stark som torkat snor!
PerStromgren skrev:AndreasArvidsson skrev:PerStromgren skrev:Vad har man en limpistol till?
Smälter smältlim så att man kan limma fast saker vid andra saker. Har du aldrig använt en limpistol?
Nej. Lim har alltid kommit ur en tub hos mig. Vad är fördelen med en limpistol?
PerStromgren skrev:PerStromgren skrev:AndreasArvidsson skrev:PerStromgren skrev:Vad har man en limpistol till?
Bump.
schmutziger skrev:Nu använder jag inte min limpistol så mycket, men är det verkligen så himla stor skillnad?
Är väldigt nöjd med min limpistol som jag köpte i en 10kr butik i Västervik för 8år sen!
PerStromgren skrev:PerStromgren skrev:AndreasArvidsson skrev:PerStromgren skrev:Vad har man en limpistol till?
Bump.
PerStromgren skrev:Nej. Lim har alltid kommit ur en tub hos mig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster