Moderator: Redaktörer
Emanuelgbg skrev:Enklast är såklart att bygga vidare med sls ja. Du har 4 sls12 per sida idag eller var det mer? Får du plats med alla elementen?:)
nuffe skrev:HKn är byglad mellan för och slutsteg på alla kanaler.
Kalejdokom skrev:Jag måste backa - har inte noterat att det faktiskt finns delning direkt före slutstegen. Det är bara att gratulera till en mycket ovanlig feature på AVR-burkar.
Men byglarna på bilden nedan sitter ju fel - dom ska förstås sitta horisontellt mellan Pre Out och Main In.
Kalejdokom skrev:Jag måste backa - har inte noterat att det faktiskt finns delning direkt före slutstegen. Det är bara att gratulera till en mycket ovanlig feature på AVR-burkar.
Men byglarna på bilden nedan sitter ju fel - dom ska förstås sitta horisontellt mellan Pre Out och Main In.
Kalejdokom skrev:Trist med prishöjning... Är det SLS-10 och -12 du tänkt köpa? De borde väl finnas att köpa begagnade eftersom de är så vanligt förekommande?
Idag kostar SLS-10 641kr och SLS-12 804kr hos LF. Var det dyrare på Black Friday?
nuffe skrev:Tackar![]()
Tyvärr är ftp:n är tyvärr grekiska för mig, min ringa kunskap finns inte inom dator området......
Henrik
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster