Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Naqref HA-1 var en sådan med Öhman's korsmatning av den tidigare versionen. Finns tyvärr inga byggsatser och Naqref's gamla hemsida är svår att få tag i (Naqref=Anders Eriksson har tyvärr lämnat jordelivet). Jag har sparat filerna någonstans.
UrSv skrev:Du vill inte ha ett färdigt kort i svart? Eventuellt har jag ett rött också.
Talspolen skrev:UrSv skrev:Du vill inte ha ett färdigt kort i svart? Eventuellt har jag ett rött också.
Till Naqref-stärkaren?
UrSv skrev:Du vill inte ha ett färdigt kort i svart? Eventuellt har jag ett rött också.
Morello skrev:Om jag förstått saken rätt är det R15 som skiljer de tvenne olika kompensationerna. Här kan man ju tnka sig att ha en potentiometer istället.
HolographicAudio™ skrev:Morello skrev:Om jag förstått saken rätt är det R15 som skiljer de tvenne olika kompensationerna. Här kan man ju tnka sig att ha en potentiometer istället.
För den som inte vill bygga själv så kan jag avslöja att nya EAR ONE (som förövrigt kommer att heta EAR TWO) kommer att ha båda kompensationerna valbara på fronten.
RogerGustavsson skrev:Kanske hitar filerna någonstans... Schemat ser ut så här:
Morello skrev:Om jag förstått saken rätt är det R15 som skiljer de tvenne olika kompensationerna. Här kan man ju tnka sig att ha en potentiometer istället.
RogerGustavsson skrev:De finns in länkarna, https://web.archive.org/web/20061216135 ... aramp.html
Fast jag kan ju lägga in dem i schemat...
E skrev:Morello skrev:Om jag förstått saken rätt är det R15 som skiljer de tvenne olika kompensationerna. Här kan man ju tnka sig att ha en potentiometer istället.
De tvenne olika är alltså Öhman X-feed A respektive S, eller minns jag fel? (Angle/Size)
Mvh E*
Morello skrev:Är du säker på det?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 16 gäster