Intresse gruppköp AE, Acoustic Elegance

Hemmapulare debatterar lämpligen i detta forum.

Moderator: Redaktörer

sibirien
 
Inlägg: 15
Blev medlem: 2019-02-07

Intresse gruppköp AE, Acoustic Elegance

Inläggav sibirien » 2019-02-08 08:52

Smygläst faktiskt i många år. Nu medlem och första inlägget blir en fråga om intresset för ett gruppköp från Acoustic Elegance. Jag är själv i behov av tre stycken basar för mitt nya frontsystem till biorummet.
Jag har aldrig arrangerat ett gruppköp innan men tänker att här finns folk som kan tipsa. Jag har skickat en fråga till John på AE om det finns möjlighet till rabatter även om vi inte kommer upp i så många element av varje typ. De har ju en fast rabattstege för 5, 10 st etc och uppåt. Elementet jag vill köpa,TD12M, skiljer $54 per styck på att köpa 10 och inte bara 3 som exempel. Medan svar inväntas kan ni som är hugade allmänt kommentera så vet jag det ungefärliga intresset. Jag får sen återkomma med detaljer. Tanken är att komma till skott inom en vecka eller två. Beroende på Johns svar och Ert intresse.

Användarvisningsbild
Adhoc
 
Inlägg: 3708
Blev medlem: 2005-06-29
Ort: Göteborg

Re: Intresse gruppköp AE, Acoustic Elegance

Inläggav Adhoc » 2019-02-08 18:39

Det har varit åtminstone 2 gruppköp till Sverige tidigare från AE. Jag höll i trådarna för ett. Du bör nog räkna med 1-3 månader före något köp kommer till skott. Det brukar finnas många viljor som ska samordnas dessutom ska det ju pröjsas in i förskott också av alla som säger sig vilja delta.

Användarvisningsbild
Evil_Homer
 
Inlägg: 7954
Blev medlem: 2012-02-02
Ort: Långtbortistan

Re: Intresse gruppköp AE, Acoustic Elegance

Inläggav Evil_Homer » 2019-03-14 17:18

Tänkte bara passa på att för den som vill slippa frakt och tull så finns det 3st AE TD15M i västra Götaland, Vargön.

Tänker mig 3500kr/st
Onkyo 5007. JBL 3632. Crown CDi 1000


Återgå till DIY-forum


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster